Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, May 20, 2011

Men vs Women

Πριν μια - δυο μέρες και με αφορμή μια συνηθισμένη καθημερινή κουβέντα που είχα με την φίλη μου, σχετικά με την συμπεριφορά μας απέναντι στους συζύγους και την δική τους συμπεριφορά προς εμάς, μου ήρθε συνειρμικά στο νου μια κουβέντα που είχα με μια μαία τότε που ήμουν στην κλινική μέσα διασωληνωμένη,  περιμένοντας να έρθει η ώρα να γεννήσω.
Την εποχή εκείνη τύγχανε να γεννιούνται σχεδόν συνέχεια κορίτσια. Η αναλογία για τις 20 περίπου  μέρες που πέρασα εκεί ήταν σχεδόν 1-2 αγόρια για 6-7 κορίτσια. Θυμάμαι ότι ένιωθα κάπως που δεν θα έκανα κορίτσι μιας και πάντα ήταν η προτίμηση μου στο φύλο που θα ήθελα να έχει το παιδί μου. Θεωρούσα τα θηλυκά πιο πολυδιάστατα όντα σε σχέση με τα αρσενικά και ίσως για αυτό απογοητευτικά αρχικά όταν άκουσα για το φύλο των δικών μου παιδιών.  Σε μια χαλαρή κουβέντα που είχα ένα βραδάκι με μια μαία (από αυτές που τιμούν το επάγγελμα τους) σχολιάσαμε αυτό το γεγονός του πόσα πολλά κορίτσια γεννήθηκαν τους τελευταίους μήνες σε σχέση με τα αγόρια και τότε της είπα τον πόνο μου. Ότι δηλαδή ανέκαθεν ήθελα κορίτσι.
Και τότε γυρνά και μου λέει με την φυσικότητα ενός ανθρώπου που έχει δεχτεί την μοίρα του και με μια βαθιά λύπη για αυτά τα θηλυκά πλάσματα,"καλύτερα που κάνεις γιους. Έρχονται σε μια ανδροκρατούμενη κοινωνία και έχουν κάποιες πιθανότητες να ευτυχίσουν. Τα κορίτσια τι προοπτική νομίζεις έχουν? Τα περισσότερα από αυτά θα δυστυχήσουν στην ζωή τους."
Τότε μου φάνηκε υπερβολική. Δεν ζούμε δα και σε καμιά τριτοκοσμική χώρα.
Τώρα όμως που το ξανασκέφτομαι...Τελικά με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, σε όποιο μέρος και αν γεννηθούν, οι γυναίκες είναι πάντα υποτελής των αντρών. Και ας μην φαίνεται με την πρώτη ματιά.

5 comments:

MelidonisM said...

...στην Ελλάδα ναι, όχι όμως και στη Σκανδιναβία :-))

να μιλήσω με φρασεολογία του 2006
της ελληνικής νικοδημικής μπλογκόσφαιρας

τότε είχα θηλυκό νικ (Εργοτελίνα
αν με θυμάσαι) και μπορώ
να πω ότι στο χώρο του
ίντερνετ επικρατεί ισότητα,
όλοι ξεκινούν από την ίδια
γραμμή εκκίνησης και επώνυμοι
και ανώνυμοι και γυναίκες
και άντρες :-))

Χαίρομαι που η Debby υπάρχει ακόμα.
Πολλοί της γενιάς του 2006 έχουν σταματήσει το blogging

Καληνύχτα στη Ρόδο

Debby said...

Γεια χαρά Michali! Φυσικά και σε θυμάμαι! Το 2006 αν και πάνε 5 χρόνια ήδη δεν μου φαίνεται και τόσο μακρινό. Ίσα ίσα που μου φαίνεται λες και ήταν χθες! Ενδιαφέρον το ότι είχες αρχικά διαλέξει θηλυκό nickname! Πολύ θα ήθελα να μάθω τον λόγο! Εγώ παρόλο που σχεδόν απ' την αρχή μετάνιωσα για το δικό μου, δεν το άλλαξα τελικά για να μου θυμίζει κάθε μέρα που περνά πόσο μπορούν να μου στοιχίσουν οι αυθόρμητες αποφάσεις που παίρνω και το πόσο λίγη φαντασία έχω!
Όπως και να έχει, δεν έχω ιδέα τι ακριβώς επικρατεί στην Σκανδιναβία στις σχέσεις των δύο φύλων. Μόνο τρία ερωτήματα μου γεννιούνται. Αντιμετωπίζονται τα δύο φύλα μεταξύ τους στις σχέσεις τους ισότιμα ή κάποιο υπερέχει? Το ίδιο κάνει και το κράτος με τους νόμους του? Αντιμετωπίζει και τα δύο φύλα ισότιμα? Όταν η γυναίκα Σκανδιναβή αφήνει την Σκανδιναβία για άλλη γη και άλλα μέρη, δεν γίνεται αυτομάτως (στα μάτια των άλλων πάντα) μια γυναίκα σαν όλες τις άλλες?
Σε αυτό που έχεις πάντως απόλυτο δίκιο είναι ότι πράγματι στο Internet η γραμμή εκκίνησης είναι ίδια για όλους. Κάτι είναι και αυτό!

MelidonisM said...

έχω δυό blogs
στα Μελιδονίσματα μελοποιώ και
τραγουδώ συνήθως αρχαία ή
ντύνω με εικόνες άλλα
τραγούδια που μ' αρέσουν

Στο Ergotelina is Back
δίνω εξηγήσεις για το
θηλυκό νικ

.. λες και ήταν
χτες και από Νίκο Δήμου και από
Synas κοινές αναμνήσεις..μου λείπει
αυτή η εποχή στο ιντερνετ..

Το ποσοστό συμμετοχής των γυναικών στην Κυπριακή Βουλή ανέρχεται στο 12,5%, την ώρα που στη Σουηδία το ποσοστό αυτό ανέρχεται στο 45%, στην Ισλανδία στο 42,9% και στη Φινλανδία στο 40%. Χαμηλά στην κατάταξη βρίσκεται και η Ελλάδα, με ποσοστό 17,3%,
(>Δεν γεννήθηκαν μόνο για να μαγειρεύουν)
αυτό από μόνο του λέει πολλά


Εγώ πότε θα γίνω μάνα; αναρωτιέται νεαρή ελληνίδα
η καταπίεση είναι που φταίει για όλα


Να δώσω λινκ με σουηδικό-τουριστικό βίντεο (αναφέρει και τη Ρόδο μέσα)
για το πως βλέπουν οι Έλληνες
τις Σουηδέζες ή
και το αντίστροφο :-))

Heliotypon said...

'Εχουν κι οι γυναίκες τις δικές τους άμυνες. 'Οπως κι οι άντρες απέναντι στο κατεστημένο, θύματα του οποίου, τελικά, είναι και τα δύο φύλα.

Debby said...

Michali! Η ιστορία η σχετική με την Ρόδο στο video που παραθέτεις μου ήταν ήδη γνωστή και άκρως αντιπροσωπευτική του πως αντιμετωπίζονται οι γυναίκες εδώ!
Μου άρεσε που είδα ότι έχουμε ένα κοινό φίλο τον Ovi! Και πολλοί blogger που αναφέρεις μου είναι γνωστοί. Πολύ όμορφη εποχή η τότε για το blogging. Πολλές φορές την αναπολώ.

Heliotypon! Έτσι είναι πράγματι. ΜΟΝΟ που οι γυναίκες πρέπει εκ προοιμίου να προσπαθήσουν για τα αυτονόητα σε αντίθεση με τους άντρες!