Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Sunday, September 24, 2006

Θα 'μαι κοντά σου όταν με θες...


Ξύπνησα μες τον ύπνο μου κι άκουσα δυο φωνές

Η μια μου είπε ξέχνα τη και πάψε πια να κλαις

Μα η άλλη ήταν η δική σου, μέσα απ΄ του ύπνου του εφιάλτη τις γραμμές

Μου ‘λέγε «αγάπη μου κοιμήσου… Θα ‘μαι κοντά σου όταν με θες»

Τα χρόνια ειν’ αμέτρητα μα είναι η ζωή μικρή

Συνήθισα να σ’ αγαπώ, συνήθισες και συ

Μα είναι τα χρόνια ένα δοχείο, ένα φτηνό ξενοδοχείο για δυο στιγμές

Για να χωράει κάπου ο πόνος τις νύχτες όταν μένω μόνος

Τις σιωπές μου να μετράω να σε θυμάμαι όταν πονάω να μου λες

«Θα ‘μαι κοντά σου όταν με θες»

Το παραμύθι τέλειωσε κι αρχίζει η ζωή

Αχ να ‘ταν η αλήθεια σου σαν ψέμα αληθινή

Τι να την κάνω τη ζωή μου στο παραμύθι θα τη ρίξω να πνιγεί

Να παραμυθιαστεί η ψυχή μου να σε πιστέψει πάλι από την αρχή

Να σε πιστεύει όταν μ’ αγγίζεις τις νύχτες όταν ψιθυρίζεις

Όταν λες «θα ‘μαι κοντά σου όταν με θες»


Μουσική/Στίχοι: Ιωαννίδης Αλκίνοος/Ιωαννίδης Αλκίνοος


Αφιερωμένο... στον Σ.

4 comments:

jul said...

Είναι από τα ελάχιστα τραγούδια του Αλκίνοου που λατρεύω!!!
Μια εποχή το άκουγα σαν τρελή και έκλαιγα...με συγκινούσε απίστευτα μόνο στην σκέψη ότι μπορεί να υπάρχει ένας άντρας που να τα λέει αυτά τα λόγια και να τα πιστεύει...και να τα κάνει πράξη!!!

Jason said...

Χαχα!!!
Ώρες-ώρες με ανησυχεί, Julia, το γεγονός ότι οι γυναίκες έχουν τέτοια γνώμη για τους άντρες.
Και ακόμα πιο ανησυχητικό είναι το γεγονός ότι παρ' όλα αυτά εξακολουθούν και ασχολούνται μαζί τους (και μάλιστα όχι και λίγο...).

Το τραγούδι είναι απλώς καταπληκτικό, Debby.

Debby said...

Julia, εμένα πάλι αυτό το τραγούδι μου αρέσει πολύ για το πόσο ρεαλιστικό και πραγματικό είναι. Σχεδόν όλοι έχουμε περάσει αντίστοιχες καταστάσεις.

Jason, είναι όντως πολύ όμορφο τραγούδι. Από τα λίγα του Αλκίνοου, που μου αρέσουν πολύ...

Αλεξία Ηλιάδου (synas) said...

Αχ, οι άντρες είναι ευαίσθητα πλάσματα. Γιατί έχουν βγάλει τόσο κακό όνομα; Επειδή είναι και ερωτιάρηδες;