Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, October 07, 2006

Βοήθεια από τον "Θεό".

Aυτό που ακούω να λένε συνέχεια "'Εχει ο Θεός" , ή " Είναι μεγάλος ο Θεός" με εκνευρίζει όλο και περισσότερο. Αν τα περιμένουμε όλα από τον "Θεό" και δεν κάνουμε και κάτι μόνοι μας πόσο πιθανόν είναι να γίνει αυτό που θέλουμε?
Ένας φίλος μου μου έγραψε πρόσφατα το εξής: "Το να εισαι αθεος δεν σημαινει για μενα τιποτα περισσοτερο τιποτα λιγοτερο απο το οτι δεν μπορεις να κανεις focus σε κατι που θα σε υποχρεωσει εκ των πραγματων να συσσωρευεσεις ολη τη θετικη σου ενεργεια πανω στο προβλημα που καλεισαι να αντιμετωπισεις." Ισως έχει δίκιο... Αλλά να μην καταλήξουμε και στο άλλο άκρο...
Μια χώρα καταστράφηκε από πλημμύρα. Ένας άντρας κατέφυγε στον πρώτο όροφο του σπιτιού του. το οποίο είχε περικυκλωθεί από τα νερά. Τον πλησίασαν κάποιοι άνθρωποι πάνω σε μια βάρκα και του πρότειναν να τον πάρουν μαζί τους.
Εκείνος αρνήθηκε λέγοντας:
Όχι! Έχω εμπιστοσύνη στο Θεό! Δε θα επιτρέψει να παρασύρουν τα νερά το σπίτι μου! Φύγετε!
Οι άλλοι έφυγαν. Τα νερά ανέβηκαν κι άλλο, τόσο πολύ ώστε ο άντρας κατέφυγε στη στέγη του σπιτιού του. Τότε πλησίασε ένα ελικόπτερο, έριξε ένα σκοινί και κάποιοι άντρες έκαναν νόημα στον απομονωμένο να πιάσει το σκοινί για να τον τραβήξουν πάνω.
Εκείνος αρνήθηκε.
– Όχι, είπε, Έχω εμπιστοσύνη στο Θεό! Δε θα αφήσει να πάνε χαμένες οι προσευχές μου!
Το ελικόπτερο έφυγε.
Το νερό ανέβηκε κι άλλο, κάλυψε το σπίτι και παρέσυρε τον άντρα που πνίγηκε τελικά.
Όταν παρουσιάστηκε στο Θεό, του είπε καταπικραμένος:
– Γιατί άφησες να καταστραφεί το σπίτι μου και εγώ να χάσω τη ζωή μου Εγώ που προσευχόμουν ασταμάτητα! Γιατί δεν ήρθες να με βοηθήσεις
– Τι είναι αυτά που μου λες του είπε τότε ο Θεός. Σου έστειλα βάρκα και μετά ελικόπτερο!

12 comments:

maika said...

Πολύ καλό!!
..δεν ξέρω αν ξέρεις και το αντίθετό του...

πέφτει κάποιος σε ένα γκρεμό και μερικά μέτρα πριν σκάσει κάτω,αρπάζεται απο ένα μεγάλο κλαδί. Βλέποντας πως ακόμα δεν έχει σωθεί αρχίζει να φωνάζει:Βοήθεια,Βοήθεια!!!Μ΄ακούει κανείς??
Τον ακούει ο Θεός και του λέει: άσε τέκνον μου το κλαδί και πέφτοντας εγώ θα στείλω άγγελο να σε πιάσει και θα σωθείς!!
Ο τύπος το σκέφτεται για λίγο και ξαναφωνάζει.... μήπως μ΄ ακούει και κανένας άλλοοοοος??

φιλιά

Jason said...

Η πίστη σώζει.
Μακάρι να πίστευα κι εγώ, να υπήρχε να κρατιέμαι.
Και το έχω πει, πως όταν κάνω παιδιά, θα προσπαθοήσω να τους καλλιεργήσω μία πίστη, μία πίστη σε κάτι δικό τους, σε κάτι προσωπικό τους, δεν έχει σημασία σε τι, αλλά πάντως μία πίστη για να έχουν κάτι να κρατιούνται.
Και να τους ωφελεί.

Φυσικά τα άκρα είναι πολύ επικίνδυνα. Αλλά νομίζω ότι οποιοσδήποτε φυσιολογικός άνθρωπος, με επαρκές μυαλό, δεν καταλήγει εκεί.

Debby said...

Maika! Πράγματι πολύ καλό το ανέκδοτο σου!!! Το ίδιο πράγμα λέει από την άναπόδη!!

Jason! Πολλές φορές το λέω και εγώ για τον εαυτό μου. Μακάρι να πίστευα! Ο Χριστό δεν είπε το "Μακάριοι οι πτωχοί τω πνευματι"? Ε! Μάλλον δίκιο είχε!

~~kindergarden teacher ~~ said...

...καλησπέρα debby... συντοπίτισσα !!! ομορφο μπλογκ θα σε επισκεφτομαι μια και είμαστε ..κοντογειτονιά!!

Anonymous said...

Αυτη τη περίοδο έχω πολύ δουλειά, αν είναι κατι επείγον αφήστε μήνυμα μετα το χαρακτηριστικό ήχο και θα επικοινωνήσω μαζί σας μόλις μπορέσω. Αν είναι κάτι πολύ επείγον πληκτρολογείστε τα τρία και οτι σας φωτίσει το άγιο πνεύμα. Αν είναι δραματικά επείγον τότε αρχιστε να προσεύχεστε να κερδίσω στο τάβλι τον Μωάμεθ γιατι ολο κλέβει στα ζάρια!!! Big Boooooooooooom!!!!

Debby said...

Καλώς την Sevarose! Πρέπει να σου πω ότι είσαι η πρώτη συντοπίτισσα που βρίσκω (με βρίσκει έστω!!)στα blogs! Να τα λέμε!

Ovi! Πολύ καλό και το δικό σου!! Να το γυρίσω σε ανεκδοτό-blog λέω!!

Αλεξία Ηλιάδου (synas) said...

Προσωπικώς δεν πιστεύω στο Θεό και έχω κι ένα προβληματάκι με το focus. Δεν τα είχα συνδυάσει όμως ως τώρα. Ρε, λες;

Anonymous said...

Ούτε εγώ το είχα σκεφτεί πιο πριν. Εχει μια λογική πάντως...

George Sou said...

Ακολουθείς το δρόμο, ότι και να είναι. Το λέει και η ιστορία σου!

αθεόφοβος said...

Δεν πιστεύω το ανέκδοτο να το έχει πεί ο Χριστόδουλος για να τονώσει την πίστη των ακροατών του !

Debby said...

G! Η ιστορία λέει επίσης να κάνεις ότι περνάει από το χέρι σου. Οχι μόνο να ακολουθείς αυτό που σου συμβαίνει!

Αθεόφοβε! Αυτό το ανέκδοτο δεν μπορεί να είναι του Χριστόδουλου! Θα του έκανε χαλάστρα!

George Sou said...

Α ναι, μπορείς να αλλάξεις δρόμο!!!
Αν θέλεις, δε φοβάσαι κλπ...