Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Sunday, June 04, 2006

Βράδυ Κυριακής...

.... και νιώθω ότι δεν θέλω καν να σκέφτομαι ότι αύριο θα πρέπει να ξυπνήσω να πάω δουλειά.
Εδώ και ένα χρόνο περίπου έπαψα να φοράω ρολόι στο χέρι. Ένιωσα σαν να έσπασα μια αλυσίδα με την οποία ήμουν δεμένη. Βέβαια πάλι ο χρόνος με κυνηγάει. Πάντα ένας υπολογιστής είναι μπροστά μου (ευτυχώς αυτό έχει πολλά ενδιαφέροντα άλλα να κοιτάζω εκτός από την ώρα!), ένα κινητό ή ένα ρολόι τοίχου.
Και πάλι όμως νιώθω σαν να ελευθερώθηκα. Παρόλο που το ξυπνητήρι του κινητού χτυπάει κάθε πρωί για να μου υπενθυμίσει ότι έχω να πάω στο γραφείο.
Ευτυχώς και αυτό γιατί αλλιώς, με βλέπω να μου ταίριαζε γάντι το παρακάτω ανέκδοτο του Νασραντίν!

"What's the idea of coming in here late every morning, Mulla?" asked the boss.

"IT'S YOUR FAULT, SIR," said Mulla Nasrudin.

"YOU HAVE TRAINED ME SO THOROUGHLY NOT TO WATCH THE CLOCK IN THE OFFICE, NOW I AM IN THE HABIT OF NOT LOOKING AT IT AT HOME."

5 comments:

ηω-λιθικός said...

kαλημέρα πρώτη μου επίσκεψη

Debby said...

Καλή σου μέρα και καλώς ήρθες!

Titika said...

Γεια!

Βάσανο μεγάλο η δουλειά! Ειδικά όταν δεν θες να είσαι πια εκεί. Όπως συμβαίνει σε μένα εδώ και 2 εβδομάδες. Θα αντέξουμε, πού θα πάει...

Φιλιά

ralou said...

...
2:47
Πως περνάει αυτή η ώρα!
Στις 3:00 θα έρθει η πελάτισα για την νέα εκπάιδευση.
Αν προλάβω στις 4:25 να τηλεφωνήσω για το αυριανό ραντεβού.
Αν τελειώσω πιο γρήγορα ίσως προλάβω και το Super Market.
2:48
Προλαβαίνω να ρίξω αυτό το σχολιάκι.
2:49
Και βεβαια να καθηστερίσετε κα. Θ., αλοίμονο, θα σας περιμένω!
2:50 ...

Debby said...

@titika
κάποτε ήμουν σε μια δουλειά που δεν μου άρεσε. Δεν άντεξα. Φαντάσου έβλεπα έναν (ίδιο)εφιάλτη κάθε βράδυ!

@ralou
Τι καλά όταν περνάει η ώρα! Οταν δεν περνά τι κάνεις?
Χαράς το κουράγιο σου πάντως. Οι "εκπαιδευσεις" με τεντώνουν συνήθως!