Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, April 05, 2007

Σιγά και μη...


Ένας αμαρτωλός πέθαινε. Δεν είχε πάει ποτέ στο ναό, δεν είχε προσευχηθεί ποτέ, δεν είχε ακούσει τι λένε οι ιερείς, αλλά, τη στιγμή του θανάτου φοβήθηκε. Ζήτησε ένα Ιερέα να έρθει. Όταν ο Ιερέας έφτασε, είχε μαζευτεί πολύς κόσμος, επειδή ο αμαρτωλός ήταν ένας πετυχημένος και σπουδαίος άνθρωπος. Ήταν πολιτικός, με δύναμη και χρήματα.
Ο αμαρτωλός ζήτησε από τον ιερέα να πλησιάσει γιατί ήθελε να του πει κάτι. Ο Ιερέας πήγε κοντά και ο αμαρτωλός ψιθύρισε στο αυτί του: «Ξέρω ότι είμαι αμαρτωλός και ξέρω καλά ότι ποτέ δεν έχω πάει στην εκκλησία. Δεν συνηθίζω να πηγαίνω στις εκκλησίες. Δεν είμαι καθόλου θρήσκος δεν έχω προσευχηθεί ποτέ, γι’ αυτό ξέρω καλά ότι ο κόσμος δεν πρόκειται να με συγχωρέσει! Βοήθησε με όμως και δώσε μου λίγη σιγουριά, πες μου ότι ο Θεός θα με συγχωρέσει. Ο κόσμος δεν πρόκειται να με συγχωρέσει, αυτό το ξέρω και τίποτα δεν μπορεί να γίνει για αυτό τώρα, αλλά πες μου πως ο θεός θα με συγχωρέσει!»
Ο Ιερέας είπε:
«Ίσως σε συγχωρέσει, γιατί εκείνος δεν σε γνωρίζει με τον τρόπο που σε γνωρίσαμε εμείς.»
Αλλά όταν δεν μπορείς να ξεγελάσεις τον κόσμο, μήπως μπορείς να ξεγελάσεις τον θεό?

Ελπίζω να σας άρεσε η ιστοριούλα. Την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια για το χωριό μου όπου θα κάνω Πάσχα! Από εκεί θα επισκέπτομαι τα blogs με μια απλή dial up σύνδεση καθότι μπορεί η τεχνολογία να έχει φτάσει και εκεί, αλλά πόσες adsl μπορεί να πληρώνει ένας άνθρωπος τέλος πάντων???
Εύχομαι να περάσετε όμορφα όλοι! Όπου και αν επιλέξετε να πάτε ότι και αν επιλέξετε να κάνετε!
Φιλιά πολλά σε όλους!

18 comments:

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Eγώ πάντως πέρασα να δω αν μπήκες στις αποσκευές ME τη γάτα σου! Eκπληκτική σκηνή θα 'ταν αυτή η φασαρία [για όσους δε καταλαβαίνουν τι γράφω θα αφήσω να την πεις εσύ την ιστορία που άφησες ως σχόλιο αλλου :-] ] Καλό Πάσχα!

philos said...

Φιλιά και από μένα.
Καλή Ανάσταση και καλή αποτοξίνωση...

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Aνάσταση σε όλους τους τομείς της ζωής σου εύχομαι & σε σένα κοριτσάκι, μέσα από την καρδιά μου!!!
Να περάσεις πολύ-πολύ όμορφα!
Φιλιά Πολλά!

ΥΣ: Δεν μου φέρνεις κι ένα γατάκι-μωρούλι όταν θα επιστρέψεις από το χωριό;!Pls!

srm1033 said...

Καλή Ανάσταση και καλά να περάσεις κοριτσάκι.

Caesar said...

Τί αμαρτίες έκανε ο άνθρωπος ;)))

Αντε, καλά να περάσεις !

Ασκαρδαμυκτί said...

Καλή ανάσταση γλυκιά μου!

Λιπαρδόνιος said...

Να περάσεις καλά Debby!Κι ευτυχισμένος ο ΝΕΟΣ ΠΑΣΧΑΣ.

Υ.Γ. Καλά,τα γατιά τώρα τα είδα,πάρα πολύ ωραία.Από το Σεπτέμβρη έχω αποκτήσει κι εγώ γάτο(νεογέννητος ήταν,στη μέση κεντρικού δρόμου,-θέμα χρόνου να τον πατήσει αυτοκίνητο-τον πήρα να τον βάλω σε κάποιο πιο ασφαλές σημείο,μέχρι που διαπίστωσα πως τέτοιο δεν υπάρχει...Έτσι έγινε μόνιμος κάτοικος του σπιτιού μας!)

aggelos-x-aggelos said...

Καλά να περάσεις Debby.

Καλή ανάσταση!

advocatus diaboli said...

Κραταιά ως ζωή αγάπη. Πολλές ευχές.

resident said...

Debby Σου εύχομαι καλές γιορτές και να περνάς καλά εκεί στο χωριό.

Debby said...

Δε μασάμε ρε! Σπαζοκεφαλιά μου έβαλες πασχαλιάτικα τέτοια που αμα κάποιος αναρρωτηθεί τι μου γράφεις θα μείνει με την απορία αφού... ούτε ο δικός μου νους πάει πουθενά! Ασε που το "γάτα" μου λέει πολλά. Το "αποσκευές" όμως τίποτα!!
Καλό Πάσχα να έχουμε και αν βρεις ευκαιρία λύσε μου τον γρίφο. Μέχρι τότε αν μου έρθει καμιά επιφύτιση μπορεί να τον λύσω και εγώ!!

Philos! Καλή "Ανάσταση" ας ελπίσω ότι θα έχω. Για αποτοξίνωση, δεν το βλέπω ιδιαίτερα!
Καλή αναστάση και σε σένα! Και σε όλους σας οικογενειακώς!

Ηλιαχτίδα! Γλυκιά μου, σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Είναι πάντα κάτι ιδιαίτερο για μένα γιατί ξέρω ότι πραγματικά τις εννοείς! Φιλιά πολλά και απο μένα! Και στο μωρούλι!

Convinced! Καλή Ανάσταση και σε σένα ρε παιδί! Καλά να περάσουμε!

Caesar! Στις ιστορίες αυτές όλα είναι υπερμεγενθυμένα για να μεταδώσουν το νόημα! Το αν υπάρχει καν αμαρτία είναι ένα θέμα προς συζήτηση και ότι το τι μπορεί να είναι αμαρτία και τι όχι! Τουτέστιν, στην προκειμένη μας ενδιαφέρει το ρεζουμε!
Καλά να περάσεις και Καλό Πασχα να έχεις!

Ασκαρ! Ο γλυκός εδώ πέρα είσαι εσύ μάλλον και όχι εγώ!
Σ' ευχαριστώ πολύ καλέ μου! Ευχομαι να περάσεις και εσύ όσο το δυνατόν πιο όμορφα!

Απολλων!! Χαίρομαι που συζείς με γάτο! Θα διαπιστώσεις πόσο όμορφα ζώα είναι. Και δεν περιμένουν τίποτα από εσένα. Απλά να είσαι εκεί. Ε! Καλά! Και να τους δίνεις να τρώνε!
Καλά να περάσεις το τετραήμερο!(το πρόσεξες πόσο σε σιγοντάρω?)

Αγγελε!! Σ'ευχαριστώ πολύ! Ελπίζω να περάσεις και εσύ όμορφα αυτές τις μέρες παρόλο που θα είναι μακριά το έτερον ημισι! Καλή Ανάσταση!

Advocatus Diaboli! Καλό Πασχα να περάσεις καλή μου και Καλή Ανάσταση να έχουμε!

Resident!! Σ'ευχαριστώ πολυ καλέ μου! Να είσαι καλά! Εγώ περνάω ήδη πολύ όμορφα! Είμαι ανάμεσα σε τουλάχιστον 15 γάτους! Παίζω όλη μέρα μαζί τους!
Εύχομαι να περάσεις ετσι όμορφα ή ακόμα καλύτερα και εσύ!

ONOMATODOSIA said...

αφου θα εισαι στο χωριο,θα αναψεις ενα κερακι εκει σε εναν δικο μου;
ευχαριστω...

καλα να περασεις.

Debby said...

Onomatodosia... Ναι. Μόνο επειδή μου το ζητάς...θα ανέβω στα ψηλά...

ONOMATODOSIA said...

σορρυ,νομιζα οτι εισαι απ κεινο το χωριο...

σε ενα εκκλησακι,οπου ναναι.το ιδιο κανει.οπου μπορεις.

Debby said...

Ονοματοδοσία! Από εκείνο το χωριό είμαι καλέ μου... Είναι και το χωριό το ίδιο ψηλά αλλά και η εκκλησία και το εκκλησάκι σε σχέση με εκεί που μένω...
Καλή ανάσταση να έχουμε!

Αλεξία Ηλιάδου (synas) said...

Φιλιά πολλά, debby! Καλή Ανάσταση!

Stavros Katsaris said...

Χρόνια πολλά!

Καλή ανάσταση!

Καλά να περάσεις!!

Debby said...

Synas! Χρόνια μας πολλά! Κάθε μας μέρα να είναι "Λαμπρή"!

Stavro! Χρόνια πολλά και σε σένα! Να είσαι καλά που με θυμήθηκες(-ατε)!! :-)