Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Sunday, April 29, 2007

Εκτροφή μεταξοσκώληκων για χόμπυ!

Μια συζήτηση που έπιασε το αυτί μου το σ/κ μου θύμισε ότι σαν ήμουν παιδί στο χωριό που μεγάλωσα υπήρχαν πολλές μουριές που τώρα πια δεν υπάρχουν. Δεν θυμάμαι και εγώ πόσα χρόνια έχω να δοκιμάσω αυτό το φρούτο. Τώρα πια η μια και μοναδική μουριά που υπάρχει ακόμα, δυστυχώς είναι εδώ και χρόνια άκαρπη.


Μαζί με τις μουριές και τα μούρα τους μου ήρθαν στον νου και οι μεταξοσκώληκες, λόγω του ότι τα φύλλα της μουριάς είναι η μόνη και αποκλειστική τους τροφή. Είναι η μόνη "κάμπια- σκουλήκι" που άνετα το έπιανα και δεν σιχαίνομαι να πιάσω και τώρα. Είναι ένα πανέμορφο για τα σκουληκίσια δεδομένα, σκουλήκι!

Όταν ήμουν μικρή συνήθιζα να εκτρέφω μερικούς μεταξοσκώληκες. Κάποιος κάποτε μου είχε δώσει μερικούς, τους οποίους μεγάλωνα κρατώντας τους κλεισμένους σε ένα κουτί, σε κάποιο δροσερό μέρος, μακρία από τον ήλιο. Τους διάλεγα τρυφερά φύλλα μουριάς και πετούσα αυτά που ξεραίνονταν. Οταν μεγάλωναν αρκετά και έβλεπα πως ερχόταν η ώρα τους να κάνουν το κουκούλι τους, τους τοποθετούσα μέσα ένα κλαδί θυμάρι για να μπορέσουν να το πλέξουν επάνω του.


Όταν τελείωναν με το πλέξιμο του κουκουλιού τους , καμάρωνα πια, που τα προστατευόμενα μου εξετέλεσαν την απόστολή τους. Και μετά περίμενα υπομονετικά ...


Να βγουν από μέσα οι πεταλούδες που θα μου έκαναν αυγά από μέσα από τα οποία θα ξεπηδούσαν μικροσκοπικά σκουληκάκια για την νέα μου συγκομιδή από μεταξοσκώληκες!
Ούτε λόγος να δώσω τα κουκούλια μου για να τα ψήσουν και να τα κάνουν κάποιο χαζό στόλισμα για τον τοίχο. Το θεωρούσα πολύ μακάβριο για να το έχω στον τοίχο μου. Άσε που ήμουν ήδη συναισθηματικά δεμένη με αυτό που θα έβγαινε μια μέρα από μέσα!

Έλπιζα μόνο να μου βγει μια καλή αντιστοιχία θηλυκών και αρσενικών πεταλούδων, και να έχουν καλή χημεία αναμεταξύ τους για να μου κάνουν πολλά και καλά αυγά!Κατά την διάρκεια της αναμονής, καθαρίζαμε την μουριά από τα μούρα που οι μεταξοσκώληκες μας σνόμπαραν κανονικά!

Θα ήθελα να είχα μερικά τέτοια σκουληκάκια και τώρα. Που θα έβρισκα όμως φύλλα μουριάς να τα ταΐζω?

1 comment:

αλεξανδρα said...

καλημερα! μηπως μπορω να μαθω που μπορω να βρω μεταξοσκωληκες? ειχα οταν ημουν μικρη , τους εφερνε ο πατερας μου αλλα δεν μου ειχε πει που τους εβρησκε.. που μπορω να ψαξω???