Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, June 12, 2007

Ένα μήλο την ημερά τον γιατρό τον κάνει πέρα!


Δεν ξέρω αν σας αρέσουν τα μήλα, αλλά πρόκειται για ένα φρούτο που τρώγεται κάλλιστα και χειμώνα και καλοκαίρι. Δεν μου άρεσαν από πάντα. Κάθε άλλο. Επρόκειτο για το τελευταίο φρούτο που θα διάλεγα να φάω. Τελευταία όμως αυτό άλλαξε, και ρόλο σε αυτό έπαιξαν τα Χιλιανά μήλα. Ακριβώς επειδή αγόραζα ότι μήλο έβρισκα μπροστά μου (άρεσαν σε άλλους στο σπίτι), κατέληξα στο συμπέρασμα ότι τα μόνα μήλα που η γεύση τους δεν σε απογοητεύει ποτέ είναι αυτά προέλευσης Χιλής.
Τώρα πως γίνεται, να έρχεται το μήλο από την Χιλή, που βρίσκεται στην άλλη άκρη του κόσμου, και να είναι λουκούμι, ενώ τα μήλα από Νάουσα ή Κρήτη κτλ που είναι σχετικά δίπλα να είναι σε απελπιστική κατάσταση σε σχέση με τα Χιλιανά, αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω.
Και από τιμή? Περίπου η ίδια. Όχι ότι έχει καμιά σημασία. Γιατί και τζάμπα να στα δίνουν, είναι δώρο άδωρο όταν με το που τα δοκιμάζεις καταλήγεις στο συμπέρασμα ότι είναι για πέταμα.

6 comments:

Alitovios said...

Τα μήλα θέλουν υψόμετρο για να παραχθούν και στις Άνδεις έχει τις καλύτερες συνθήκες. Πολύ καλό για την υγεία είναι επίσης το μηλόξυδο.

Ασκαρδαμυκτί said...

Εμένα τα μήλα μού έκατσαν στο λαιμό από εποχής Αδάμ...

Debby said...

Καλησπέρα.

Alitovie,
δεν το ήξερα αυτό, όπως και έχω την εντύπωση πως δεν έχω δοκιμάσει ποτέ μηλόξυδο. Εκτός και αν το δοκίμασα χωρίς να το ξέρω. :-)

Ασκάρ, αλίμονο! Αν δεν κάθονταν σε σένα με τόσες που σέρνονται από πίσω σου, σε ποιον θα κάθονταν? ;-)

An-Lu said...

Εγώ πάλι, είμαι της σχολής του πράσινου ξινόμηλου (ακα Granny Smith) ;-))))))

Debby said...

An-Lu! το μήλο αν δεν είναι κόκκινο, μου κάνει κάπως!

cho2499 said...

A, emena ta kokkina mila dn maresoun kai toso protimo ta "aspra" i mpananomila opws ta lene stn kalamata....Kai eimai ap tous anthrwpous pou an de fane ena milo tn imera kt tha pathoun