Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, June 29, 2007

Η τσάντα του Πάπα!!!


Ο Πάπας πήγε ταξίδι στους Αγίους Τόπους.
Την τελευταία μέρα, πήγε στο όρος των Ελεών και έκανε την προσευχή του. Κατέβαινε το λόφο με όψη πολύ άγια και επίσημη, με το λιβανιστήρι να κουνιέται κρεμασμένο στο χέρι του.
Ένας ομοφυλόφιλος, που τον παρακολουθούσε από απόσταση, τον πλησίασε, τράβηξε απαλά το μανίκι του και του είπε:
" Γεια σου, χρυσή μου, η τσάντα σου έχει πιάσει φωτιά!"


Αφιερωμένο στον Ασκάρδαμυκτί που μας φεύγει για το Άγιο Όρος την Κυριακή!
Του έκανα χώρο, γιατί του ζήτησα την άποψη του για το αν θεωρεί σωστό το άβατο των γυναικών εκεί!
Τον περιμένω να μου πει!

4 comments:

Klearchos said...

Αυτό είναι παλιό και το λέγανε για την Μύκονο!!

αθεόφοβος said...

Εξω από το μπαρ του Πιερό !

Ασκαρδαμυκτί said...

Έγραψα κάτι για το "άβατο" του Αγίου Όρους...

Γειά σου....

Debby said...

Klearhe! Εγώ δεν το είχα ξανακούσει! Τυχαία έπεσα πάνω του!

Αθεόφοβε!!Δεν ήμουν μέσα!! Εξάλλου Μύκονο δεν έχω πάει ποτέ!!!

Ασκάρ! Το είδα!! Πολύ διπλωματικό πάντως! Θα περάσω μέχρι το βραδάκι κάποια στιγμή!