Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, February 21, 2007

Army of Lovers! Το πρώτο μου CD!


Τις απόκριες ήθελα να γράψω για το πρώτο cd που είχα αγοράσει, αλλά δυστυχώς μετά από ένα ξενύχτι ανευ προηγουμένου το Σάββατο βράδυ και ένα κάργα ανακατωμένο στομάχι την Κυριακή δεν τα κατάφερα! Ο λόγος για το cd με τα greatest hits των Army of lovers! Οπως θα δείτε και μόνοι σας είναι άκρως αποκριάτικοι! Και τα τραγούδια τους το τέλειο soundtrack για τις απόκριες μετά τα λάτιν και τις σάμπα! Και όχι μόνο! Είναι τόσο τρελιάρικά τραγούδια που όποτε και να τα ακούσω μου φτιάχνουν το κέφι.

Οι Army of lovers είναι ένα σουηδικό γκρουπ, το οποίο μια φορά και ένα καιρό είχε εμφανιστεί σε ένα από τα show της Ρούλας Κορομηλά τότε που μεσουρανούσε το είδος αυτών των εκπομπών και η ίδια επίσης. Ήταν πραγματικά σοκαριστική η εμφάνιση τους για το ελληνικό κοινό τότε. Εξάλλου η λέξη κιτς μπροστά τους αποκτά νόημα!
Κρίμα που ούτε τους ακούμε ούτε τους βλέπουμε πια!

Πάρτε μια μικρή γευση. Έχω ανεβάσει δυο από τα πιο "αποκριάτικα" κομμάτια τους, τα οποία μπορείτε να τα κατεβάσετε αν θέλετε και έχω βρει τα αντίστοιχα VideoClip τους στο YouTube. Δεν ξέρω όμως πως να τα βάλω να παίζουν απευθείας από εδώ οπότε μάλλον αν θέλετε να τα δείτε θα πάτε εκεί!!


Give_My_Life και το video του

La_Plage_de_Saint_Tropez και το video του

8 comments:

AVRA said...

που τους θυμηθηκες? καποτε ειχα φαει κολλημα μαζι τους ! ειναι πραγματικα το κατι αλλο, μ' αρεσουν πολυ!Κριμα που χαθηκαν...

Παράφωνος... said...

Χάθηκαν και αυτοί...
Ουφ μαλακία είπα αλλά έπρεπε με κάτι να συμπληρώσω την καλημέρα μου....

ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑ (μου)

Debby said...

Avra!! Οι παλιές αγάπες δεν ξεχνιούνται!!!
Και ειδικά αυτές που μου πρόσφεραν απίστευτο γέλιο!

Παράφωνε! Καλή σου μέρα (αν και μεσημέριασε πια!)! :-)

philos said...

Χμμμμμ,

...έτσι εξηγούνται πολλά. Είναι προφανές λοιπόν...

;)))

Και εμένα μου αρέσαν αλλά όχι σε βαθμό να αγοράσω cd τους! Αν και ... έχω κατεβάσει τα περισσότερά τους!

Debby said...

Το ότι είμαι άσχετη απο μουσική το είπαμε!
Το πόσο άσχετη είμαι δεν ήξερες!

Επίσης μην ξεχνάς ότι το ότι αγόρασα το cd τους χρονολογείται εδώ και μια δεκαετία και βάλε!
Τέτοια άκουγα τότε! (Και γιατί όχι και τώρα!!)

jul said...

πωπωπω
χορους που ειχα ρήξει με αυτό το γκρουπάκι...
παει και αυτο!!!!

tassoula said...

Καλά αυτούς τους είχα ξεχάσει τελειως..

Debby said...

Julia! Αυτά ειδικά τα τραγούδια τους είναι πολύ cheer up!

Tassoula, έχουν χρόνια να κάνουν κάτι. Μάλλον πρέπειι να το διαλύσανε! Φάση δεν είχαν όμως?