Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, February 17, 2007

Απόκριες forever!

Ηρθαν λοιπόν και οι απόκριες! Είναι η μόνη γιορτή που πάντα διασκεδάζω είτε ντυθώ είτε όχι! Φέτος εφοδιάστηκα με μάσκα, χαρτοπόλεμο και σερπαντίνες μιας και το όνειρο μου είναι να ντυθώ μια μέρα σαν αυτήν την γαλάζια οπτασία ακριβώς από κάτω! (με το συγκεκριμένο χαμόγελο απαραίτητα!)


Αλλά δεν μπορώ να πω! Η ιδέα του ζευγαριού από κάτω ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και πρακτική! Συμφωνείται??

Καλά να περάσουμε όλοι! Είναι μια ευκαιρία να ξεδώσουμε, να χορέψουμε και προπάντων να γελάσουμε με την καρδιά μας! Η γιορτή αυτή προσφέρεται για όλα αυτά! Μένει να προσφέρουμε και εμείς τον εαυτό μας!!

7 comments:

ralou said...

Εγω φιλενάδα ντύθηκα φέτος huppy sherfer!
Κοιτα μέρα και ώρα που σχολιάζω και θα καταλάβεις τί σημαίνει να διασκεδάζω μπροστά στην οθόνη.
Ααα! στερητικό είχα πάθει.
Καλά να περάσεις!

aggelos-x-aggelos said...

Καλές απόκριες Debby! Εγώ φέτος δεν διασκέδασα και πολύ αλλά δεν πειράζει, έχω καβάτζα από άλλες χρονιές που πέρασαν και από αυτές που έρχονται.

Πολλά φιλιά!

jul said...

Απαπαπαπαπα!!Σορρυ που στο χαλάω κουκλα μου, αλλα το έχω ξαναπει. Τις μισώ!!! Ασε που από τις 12.00 έχει κουρκουτιάσει το κεφάλι μου από τις Απόκριες που διοργάνωσε ο Δήμος μας και τους έχω 3 στενά παραπάνω να έχουν βάλει μεγάφωνα και να μας πρηζουν με τα τραγούδια!!!!

Serenity said...

Αν ευχαριστιέσαι αυτές τις γιορτές, γιατί να μην το διασκεδάσεις;
Με τις ευχές μου! :)

Debby said...

Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά!!

Ralou! Ημουν σίγουρη ότι αυτό θα ντυνόσουν!! Καλά έκανες!! Δως του να καταλάβει!

Αγγελε! Δεν πειράζει! Δεν μπορεί να είναι πάντα το ίδιο! Καλά να είμαστε και έχουμε καιρό να πάρουμε το αίμα μας πίσω!

Julia!! Ναι το είχα διαβάσει εκείνο το ποστ και έμεινα έκπληκτη! Καλά να μην σου αρέσει να ντύνεσαι αλλά ούτε το ξεφάντωμα ρε παιδί?
Είναι η μόνη γιορτή που χορευω με αγνώστους και αγκαλλιάζω άτομα που ποτέ δεν θα το έκανα αν ήταν μια άλλη νορμάλ γορτή ή έξοδος. Αυτό για μένα είναι το πιο μαγικό από όλα!

Serenity, μου αρέσουν οι απόκριες για πολλούς λόγους και ένας από αυτούς είναι γιατί αφήνουμε σπίτι μας το προσωπείο που κουβαλάμε καθημερινά πάνω μας. Για αυτό και μόνο νιώθω να αξίζει τον κόπο!

AVRA said...

καλη σαρακοστη deppy moy!

περασες ομορφα?

Debby said...

Μια χαρά! Αν εξαιρέσουμε την Κυριακή που σχεδόν πήγε χαμένη λογω αχαλίνωτου ξενυχτιού του Σαββάτου και ανακατεμένου στομαχιού!