Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, January 18, 2008

Τα νεότερα από το μέτωπο...


...με δυο λέξεις είναι πως αισθάνομαι περίφημα!! Και ελπίζω να κρατήσουν έτσι για όσο πιο πολύ γίνεται!
Η πλάκα είναι ότι δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ ότι βαδίζοντας τον έβδομο μήνα θα αισθανόμουν σε σωματικό και ψυχικό επίπεδο πολύ καλύτερα από ότι στον πέμπτο!
Πριν μερικές ώρες επέστρεψα από τον καθιερωμένο μηνιαίο υπέρηχο (του οποίου το ραντεβού ανανεώθηκε για μετά από ένα μήνα πάλι), κατά τον οποίο καταγράφηκε ότι όλα βαίνουν καλώς σε ιατρικό επίπεδο. Το βάρος των μικρών είναι στα φυσιολογικά για την εποχή επίπεδα (γύρω στο ένα κιλό και κάτι γραμμάρια το καθένα), το βάρος το δικό μου επίσης μια χαρά παρόλο που συμπλήρωσα τα 10 κιλά επιπλέον του αρχικού μου βάρους, η πίεση μου δείχνει το πόση μεγάλη αναισθησία με διακατέχει (100/60) και όλες οι υπόλοιπες εξετάσεις επίσης μια χαρά (χωρίς τις δυο τρομάρες)!!!
Νιώθω απίστευτα όμορφα μιας και τίποτα σχεδόν δεν με ζορίζει. Ακόμα τουλάχιστον. Κοιμάμαι άνετα αν και δεν νιώθω να θέλω να κοιμηθώ πολύ όπως στις αρχές. Η κοιλιά δεν με εμποδίζει ιδιαίτερα ούτε στον ύπνο ούτε γενικά στις υπόλοιπες μου δραστηριότητες. Μπορώ και σηκώνομαι ευκολότερα από πριν. Μάλλον την έχω συνηθίσει παρόλο που η περίμετρος της ξεπερνά το ένα μέτρο πια!! Καθετί δυσάρεστο (ζαλάδα, καούρα, πονάκια κτλ) με επισκέπτεται μια φορά και μετά χάνεται δια παντός από το προσκήνιο! Ακόμα και ο πόνος στην πλάτη που είχε πρωτοεμφανισθεί εκεί γύρω στον πέμπτο μήνα και με είχε ταλαιπωρήσει αρκετά έχει εξαφανιστεί σχεδόν μιας και κάθε μου μέρα πλέον κυλάει σε απίστευτα χαλαρούς ρυθμούς! Όταν σε μια συζήτηση που είχα με ένα φιλαράκι, του έλεγα ότι δεν έχω ταλαιπωρηθεί από καμιά σχεδόν από τις ενοχλήσεις που έχουν συνήθως οι έγκυες, μου απάντησε με το πλέον φυσικό ύφος που με έκανε να λυθώ στα γέλια ότι "αυτές είναι ενοχλήσεις για ανθρώπους. Κοίταξε να δεις τι συμπτώματα έχουν οι έγκυες κατσίκες!!". Ξέρω ότι με αγαπάει και ας με αποκαλεί παλιοκατσίκα!!!

Στο μεταξύ απολαμβάνω στο έπακρο τις τελευταίες μέρες ησυχίας στο σπίτι μου! Έχω πέσει με τα μούτρα και βλέπω με την σειρά όλα τα επεισόδια του Nip Tuck! Όποια ώρα βάλω να δω κάποιο επεισόδιο, τα μικρά ξεσαλώνουν και πάνω που πάω να προσηλωθώ νιώθω σαν να έχω έναν άνθρωπο δίπλα μου που με σκουντάει και μου αποσπά την προσοχή. Δεν είναι βέβαια δίπλα μου, αλλά μέσα μου, και εγώ ακόμα να το εμπεδώσω!!
Διαβάζω όποτε έχω κέφια και μαγειρεύω με την άνεση μου και όχι πια με την ψυχή στο στόμα γυρνώντας από την δουλειά και όντας πεινασμένη, και έχω καταφέρει να κόψω τα τάπερ από την μαμά στο χωριό! Τα οποία θα επανέλθουν δριμύτερα, μετά την γέννα βεβαίως βεβαίως!!

Η ασχολία όμως που με χαροποιεί ιδιαίτερα είναι να ψωνίζω και να ετοιμάζω τα απαραίτητα για τον ερχομό των μικρών. Κάνω λίστες με τα απαραίτητα και συλλέγω γνώμες για το ποια είναι αυτά. Η κάθε μια μαμά βεβαίως έχει μια εντελώς υποκειμενική άποψη του τι είναι και τι όχι απαραίτητο και έτσι για την ώρα έχω καταλήξει ότι θα προμηθευτώ τουλάχιστον αυτά που συμφωνούν όλες! Δεν βιάζομαι βέβαια γιατί έτσι και αλλιώς έχω χρόνο μέχρι τα μέσα Μαρτίου που προβλέπεται να τα χρειαστώ και για την ώρα το υποψήφιο παιδικό δωμάτιο είναι στην φάση του βαψίματος!

Αυτό βέβαια που νιώθω να έχει αλλάξει δραματικά είναι το ότι όλα μου φαίνονται ιδιαίτερα ασήμαντα μπροστά στην κατάσταση που ζω. Με έχει καταβάλει τόσο ολοκληρωτικά που λίγα πράγματα πλέον μπορούν να μου κινήσουν το ενδιαφέρον και να με κάνουν να ασχοληθώ με αυτά. Νιώθω να ζω με "μειωμένη αντίληψη" και επιλέγω "ανάλαφρες" σχετικά δραστηριότητες. Έχω παραμελήσει πολλά πράγματα. Τα blog είναι ένα από αυτά. Και αρκετούς ανθρώπους, βέβαια. Τους οποίους συνεχίζω να παραμελώ... Ελπίζω μια μέρα να με συγχωρέσουν...

16 comments:

philos said...

Να ζήσεις και να χαρείς στο έπακρο και τους επόμενους δυο μήνες, γιατί η εμπειρια είναι μοναδική!
Και μείς χθες είχαμε μια χαρά (χωρίς τρομάρες) νέα!
Και συνεχίζουμε!
Φιλιά στους μπέμπηδες!

tassoula said...

Μια χαρά σε βρίσκω!Συνέχισε έτσι.
Και δεν παραμελείς κανέναν. Τώρα το ΜΟΝΟ που υπάρχει είναι τα μικρά σου. Οταν γεννήσεις και περάσουν οι 40 μέρες θα σκεφτείς και τους άλλους.
Φιλάκια σε εσένα και στην κοιλίτσα!

Αλεξία Ηλιάδου (synas) said...

Ωραία! Άκου μόνο 10 κιλά στον 7ο με δίδυμα και χαλαρή... Είσαι πολύ μάγκας, Ντέπυ μου!

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

...Συγχωρεμένη βρε!!!!!! ;-)))

ο δείμος του πολίτη said...

Με κάθε ευχή για τη λευτεριά, με κάθε ελπίδα μια ευτυχισμένη ζωή.

An-Lu said...

Την καλύτερη δουλειά κάνεις με τα "ανάλαφρα", μη νιώθεις τύψεις γιαυτό...enjoy!

AVRA said...

..δεν ξερεις ποσο χαιρομαι που σε ακουω ετσι, διοτι γενικα εδειχνες αποστασιοποιημενη και ψυχρη με τετοια θεματα, μπορει βεβαια να ηταν και η ιδεα μου...

Ειναι ομως απολυτα φυσιολογικο να σου συμβαινει αυτο. Αν κρινω απο τον εαυτο μου και τις φιλες μου, μεχρι τα δυο τους χρονια περιπου ολα για ολα θα φαινονται ασημαντα και ο κοσμος ολος θα γυρναει γυρω απο εκεινα....μετα θα αρχισει η ''επανενταξη'' σιγα - σιγα !
:-)))

απολαυσε το , ειναι μοναδικο!

melomenos said...

ο οργανισμός σου συνήθισε να ζει στην καινούργια πραγματικότητα που αντιμετωπίζει και έτσι προσαρμόστηκε!
όλα θα πάνε καλά ξεκουράσου σε δυο μήνες δεν θα προλαβαίνεις!!!

και μην σε νοιάζει για εμάς εδώ θα είμαστε και θα σε περιμένουμε
καλό σου βράδυ

Zaphod said...

Όλες μου ευχές μαζί σου :)
love&kisses
zaphod

Anonymous said...

Απόλαυσε τώρα ότι μπορείς και σε ευχαριστεί , μάζευε δυνάμεις και μετά τη γέννα με το καλό μην επαναφέρεις μόνο τα τάπερ αλλά και την μάνα σου από το χωριό για βοήθεια !!!!

Jason said...

Καλή συνέχεια στον αγώνα... :)

cindaki said...

Να είσαι καλά κι εσύ και τα μωράκια σου!!! Με το καλό να περάσουν αυτοί οι 2 μήνες, όπως εσύ θες!

Πολλά φιλιά!

tassoula said...

Πως πάς μαμάκα;;
Καλή σας εβδομάδα!!

Vany said...

Το πιστεύεις ότι όποτε ανοίγω τη σελίδα σου,κοιτάω πόσες μέρες έμειναν και λέω "άντε τόσο έμεινε και μετά θα είναι μια ευτυχισμένη μαμά"?Κανένας δε μπορεί να καταλάβει βέβαια το πως αισθάνεσαι,μόνο οι μαμάδες.Να 'σαι καλά λοιπόν και με το καλό να τα κρατήσεις στην αγκαλιά σου

Debby said...

Καλημέρα σε όλους!!
Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας! Ελπίζω να είστε όλοι καλά!

Phile!!
Ευχομαι να πάνε όλα καλά για όλους μας μέχρι το τέλος! Πέραν από τις μικροταλαιπωρίες και τα προβληματάκια που εμφανίζονται κατά καιρούς σημασία έχει το αποτέλεσμα. Φιλιά πολλά και στους δικούς σου μπέμπηδες! :-)

Tassoula!
Καλή μας εβδομάδα!! Είμαι μια χαρά. Αλίμονο αν έχω και εγώ παράπονο! Τον καημένο τον αντρούλη μου σκέφτομαι που υπομένει τα πανδεινα τόσο καιρό τώρα!!

Synas!! Μέχρι στιγμής μια χαρά τα πάω! Από εδώ και στο εξής να δούμε που όλοι λένε ότι τώρα αρχίζουν τα ζόρια! Άσε που σε λίγο καιρό τα κιλά θα μπαίνουν το ένα μετά το άλλο και ας μην τρώω καν τις ποσότητες που έτρωγα πριν!!

Ηλιαχτίδα!! Αν το πουν και όλοι οι άλλοι αυτό μια χαρά θα είμαι!!

Δείμο! Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Ο καθένας μας αξίζει να έχει ευτυχισμένες στιγμές στην ζωή του και όχι μόνο εγώ!

An-Lu!!! Στην μόνη περίπτωση που αισθάνομαι τύψεις είναι όταν ασχολούμενη με το facebook πρήζω τους φίλους μου (και εσένα μαζί!!) με ένα σωρό προσκλήσεις που στις περισσότερες των περιπτώσεων είναι εντελώς χάσιμο χρόνου!! Τον οποίον εγώ τώρα έχω αρκετό και τον σπαταλώ στο έπακρο!! :-)

Avra!!
Καθόλου ιδέα σου δεν ήταν! Αυτήν την εντύπωση έδινα! Αλλά έτσι είμαι γενικά! Χρειάζεται κάτι που να με συνεπάρει για να κάταλάβει κανείς ότι δεν είμαι τόσο κρυόκωλη όσο δείχνω!;-)
Εντω μεταξύ επιμένω ότι ακόμα δεν έχω πορωθεί τόσο με τα μικρά! Αλλά μου κάνει εντύπωση η όλη φάση και αναρρωτιέμαι πως θα είναι το καθένα όταν με το καλό βγουν έξω! Μετά με βλέπω να κολλάω ανεπανόρθωτα!!

Melomene! Δεν έχεις και άδικο. Κάτι τέτοιο συνέβη μάλλον! Δεν με νοιάζει αν μετά δεν θα προλαβαίνω γενικώς! Με νοιάζει να μπορώ να προλαβαίνω τουλάχιστον τα απαραίτητα! Τα άλλα, όταν θα έρθει πάλι ο καιρός τους!:-)

Zaphod!
Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!! :-)

Trelofantasmeni!! Αυτό κάνω! Χαλαρώνω στο έπακρο και απολαμβάνω το σπιτάκι μου καθώς και αυτό το να ξυπνάς και να μην υπάρχει τίποτα που να πρέπει ντε και καλά να κάνεις! Για μετά δεν το σκέφτομαι ακόμα! Βλέποντας και κάνοντας. Αλλά και ένα φαγητό να μπορεί να μου κάνει η μαμά και αυτό καλό θα είναι!!

Jason! Το εύχομαι και εγώ αυτό!! Γιατί δεν σου κρύβω, όλοι κάνουν ότι μπορούν να με τρομοκρατήσουν!!

sofi-k!! Μια χαρά είμαι και εγώ και τα μωράκια μου!! Μεγαλώνουμε και οι τρεις!Ασε που συνειδητοποιώ ότι ο καιρός περνάει τελικά πολύ γρήγορα! :-)

Vany!! Πράγματι... μόνο κάποια που το έχει περάσει ξανά ξέρει τι σημαίνει. Ούτε καν εγώ που το ζω για πρώτη φορά! Και για μένα αυτή η τεράστια αλλαγή στην ζωή μου θα είναι κάτι εντελώς πρωτόγνωρο. :-)

maika said...

Ώπα!! τι ωραία νέο είναι αυτό!!!
έλειψα πολύ αλλά γύρισα και ήρθα να σε δώ....και σε βρίσκω τριπλή!!!
μπράβο,μπράβο,μπράβο!!!!
Με το καλό και μ΄έναν πόνο που λένε!!!
Πολύ χαίρομαι για σένα!
φιλιάααααααααααααα