Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, May 05, 2006

Η χαμένη χρησιμότητα της Αστρολογίας.

Μια ανταλλαγή απόψεων με τους αγαπητούς bloggers Mickey και sizenagir με έκαναν να ασχοληθώ με αυτό το θέμα...
Η σχέση που είχα με την αστρολογία δεν ήταν πάντα ίδια. Ξεκίνησε στην πολύ νεαρή μου ηλικία να πιστεύω ότι πράγματι τα άστρα μπορούν να προβλέψουν το μέλλον μας αρκεί να ήταν καλός ο αστρολόγος.
Μετέπειτα πέρασα στην φάση της παντελής άρνησης της αστρολογίας. Όλα μου φαίνονταν μπαρούφες και ήταν ως ένα βαθμό.
Τώρα πλέον είμαι στην φάση που όλα τα επεξεργάζομαι από την αρχή και κρίνω αν κάτι μου κάνει ή όχι. Αρχίζω και τα βλέπω όλα πιο σφαιρικά . Έτσι και με την αστρολογία.. Άρχισα να την ψάχνω πιο πολύ και να ποια είναι η άποψη μου.
Όλοι σχεδόν συμφωνούν στο ότι η ζωή επηρεάζεται από τα αστέρια και τους πλανήτες
Η αστρολογία λέει ότι υπάρχουν ενεργειακά πεδία γύρω μας, τα οποία μας επηρεάζουν συνέχεια. Είναι όπως όταν εκθέτουμε στο φως ένα φωτογραφικό φιλμ. Οι αστερισμοί βρίσκονται σε συγκεκριμένες θέσεις. Ασκούν επιρροή στην ακτινοβολία η οποία πέφτει πάνω στην γη τη στιγμή της γέννησης. Μόλις γεννηθεί ένα παιδί, υπόκειται σε όλες τις επιρροές αυτές.
Έρευνες που έχουν γίνει καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι τα ιδιαίτερα ταλέντα ενός ανθρώπου αποκαλύπτονται τη στιγμή της γέννησης του. Εκείνοι που γνωρίζουν αστρολογία, έστω και λίγα πράγματα, λένε ότι αυτό συμβαίνει επειδή γεννιέται κάτω από ένα συγκεκριμένο αστερισμό.
Ο Παράκελσος πίστευε στην Αστρολογία, μέσω της οποία προσπαθούσε να βοηθήσει στη θεραπεία των ασθενειών. Ανακάλυψε ότι ο άνθρωπος αρρωσταίνει μόνο όταν διαταράσσεται με κάποιο τρόπο η αρμονική σχέση ανάμεσα στον εαυτό του και στους αστερισμούς της γέννησης του. Δεν έδινε κανένα φάρμακο σε κανένα ασθενή, αν δεν έβλεπε τον αστρολογικό χάρτη της γέννησης του. Μπορούσε με αυτό τον τρόπο να θεραπεύσει ασθενείς που άλλοι γιατροί δεν μπορούσαν.
Η επιστήμη της κοσμικής χημείας που έγινε γνωστή γύρω στα 1950 λέει ότι ολόκληρο το σύμπαν είναι ένα σώμα. Τίποτα δεν υπάρχει από μόνο του. Όλα είναι ενωμένα μεταξύ τους. Ανεξάρτητα από το πόσο μακριά μπορεί να βρίσκεται ένα αστέρι από μας, όταν αλλάζει, αλλάζει επίσης και η δική μας κυκλοφορία του αίματος.
Μετά από έρευνα, οι επιστήμονες κατέληξαν ότι αν και δεν μπορούμε να αποδείξουμε ότι επηρεάζεται ο καθένας ατομικά από τα αστέρια, απέδειξαν ότι επηρεάζεται η ζωή ως όλο.
Σήμερα βέβαια έχει καταλήξει το 99% των αστρολόγων να κοροϊδεύουν εκμεταλλευόμενοι την άγνοια μας και την περιέργεια μας να μάθουμε τι θα μας συμβεί στο μέλλον. Μόνο το 1% αφορά αστρολόγους που πράγματι ασχολούνται με την πρωταρχική σημασία και χρησιμότητα της αστρολογίας.
Σήμερα η αστρολογία φαίνεται να μας απαντάει σε ανούσια πράγματα όπως αν θα βρει κάποιος δουλειά ή αν θα παντρευτεί κτλ Έχασε το κύρος της επειδή σχετίστηκε με τέτοιου είδους ανούσια πράγματα.
Τελικά η αστρολογία μοιάζει να ήταν κάποτε μια ολοκληρωμένη επιστήμη, η οποία χάθηκε (ίσως όχι για πάντα…).

18 comments:

cyrus said...

Debby, φαίνεται πως είσαι από τους ανθρώπους με τους οποίους απολαμβάνει κανείς μια καλή διαφωνία. Αλλά πραγματικά δεν ξέρω τι να γράψω. Κατά τη γνώμη μου, η αστρολογία δεν είναι παρά ένα "παιχνίδι σαλονιού", όπως ακριβώς η χαρτομαντεία, τα ταρώ, ο καφές, οι σεάνς και τόσα άλλα. Δεν υπάρχει ούτε ένα ψήγμα αλήθειας εκεί μέσα -- ούτε ένα τόσο δα. Έχουν γίνει πάμπολλες μελέτες για να διαπιστωθεί αν η αστρολογία έχει κάτι ουσιαστικό να πει -- και όλες βγήκαν αρνητικές.

Θα ήθελα, επίσης, να μάθω πού βρήκες αυτό το ποσοστό του 1% που, όπως λες, είναι οι "σοβαροί" αστρολόγοι. Υπάρχει κάποια σχετική μελέτη, ή υποθέτεις πως είναι λογικό να συμβαίνει κάτι τέτοιο; Τονίζω πως η ερώτηση είναι ειλικρινής -- δεν συνηθίζω να ειρωνεύομαι συνομιλητές που έχουν αποδείξει ότι μπορούν να συζητούν ανθρώπινα.

Debby said...

cyrusgeo said...
Θα ήθελα, επίσης, να μάθω πού βρήκες αυτό το ποσοστό του 1% που, όπως λες, είναι οι "σοβαροί" αστρολόγοι.

Αγαπητέ μου cyrusgeo, δεν συνηθίζω αυτά που λέω ή γράφω να τα έχω βγάλει από το μυαλό μου όμως επίσης αν κάτι μου κάνει εντυπωση απλά μου αποτυπώνεται η ουσία στο μυαλό μου και και δεν ξεχνάω την πηγή.

Συγκεκριμένα για το ποσοστό που αναφέρω μπορείς να το θεωρήσεις λάθος με την ακριβή έννοια του όρου μια και δενμπορώ να σε παραπέμψω εκεί που το βρήκα. Δηλαδή αυτό το 1% μπορεί να πρόκειτε για 2 ή 3 ή και για 0,1.
Οταν το διάβασα μου ακούστηκε λογικό, όπως και όλα τα υπόλοιπα. Οι γνώσεις μου όσον αφορά επιστήμες όπως φυσική, αστρονομία και χημεία είναι υποτυπώδεις.
Εξαλου διαβάζω κατά καιρούς ότι στις ΗΠΑ τελευταία σπαταλιόνται μεγάλα ποσά για ερευνες στην αστρολογία. Γιατί να μην είναι αλήθειά ότι κάποιοι έστω πολλοί λίγοι ασχολούνται σοβαρά?

Η άποψη σου είναι σεβαστή σαφώς.Και εγώ η ίδια που ένα μικρό αλλά περιεκτικό κομμάτι για το τι πιστευω διάβασες σε αυτό το post παρόλα αυτά όταν ακούω αστρολογία μου έρχετε στο μυαλό η Πατέρα, η Παγιατάκη η Μπήλλιου και ο Πρωινός Καφές!! Δεν είναι όμως αυτό προκατάληψη? Δεν καταντάει υπερβολικά φτηνό για να ασχοληθεί κανείς??

Debby said...

Sorry
Και ξεχνάω την πηγή ήθελα να γράψω...
Φταίει η βιασύνη. Φταίει και το ξενύχτι μάλλον σήμερα.

paragrafos said...

Καλή μου και αγαπημένη Debby,

Μέσα από την καρδιά μου σ΄ ευχαριστώ για την συμπαράσταση!

Προσωπικά δεν πιστεύω στην αστρολογία. Πιστεύω όμως ότι εσύ Debby μου, είσαι ένας άνθρωπος αστέρι, με χρυχή καρδιά που λάμπει και φεγγοβολεί, φαίνεται και θα φωτιζει ακόμα και από ετη φωτός μακριά την ψυχή μου.

Με αγάπη και ευγνωμοσύνη

Παράγραφος

Debby said...

Αγαπημένη μου Παράγραφος,
σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια. Δεν χρειάζεται να σου πω βέβαια ότι είναι ένα από τα πιο ξεχωριστούς και αξιόλογους ανθρώπους που είχα την τύχη να γνωρίσω.

Φαίνεται όμως οτι τελικά κανείς δεν "πιστευει" στην αστρολογία.

Εγώ προσωπικα δεν παυει παρόλη αυτή την αρνητικότητα να θεωρώ ότι δεν είναι δυνατόν (σε καμιά περίπτωση) να μένουμε ανεπηρέαστοι από όλα όσα συμβαίνουν στο ηλιακό μας σύστημα.

Τα ζωα π.χ. που δεν έχουν μυαλό καταλαβαίνουν πότε πρόκειται να συμβεί μια ηλιακή έκλειψη πολύ πριν και επηρεάζεται η συμπεριφόρα τους.

Απλά δεν μπορούμε να εξηγήσουμε με πιο τρόπο μας επηρεάζουν όλα αυτά ακόμα...

resident said...

""Debby said...


"Φαίνεται όμως οτι τελικά κανείς δεν "πιστευει" στην αστρολογία."



E! Oχι και κανείς!.Eκατομμύρια πιστεύουν.Δυστυχώς.

Debby said...

the resident said...
E! Oχι και κανείς!.Eκατομμύρια πιστεύουν.Δυστυχώς.

Μπα! Μάλλον όχι. Το να ρωτήσει κανείς το ζώδιο δεν σημαίνει απαραιτήτως ότι πιστευει. Το κάνει σε στυλ παιχνιδιού όπως λέει και ο cyrusgeo παραπάνω.

Και αν κάποιος πιστεύει ότι το ωροσκόπιο στα περιοδικά μπορεί να του πει αν αυτή η εβδομάδα θα είναι καλή ή όχι μάλλον είναι αφελής.

Οχι σε αυτού του είδους την αστρολογία.

maika said...

..εμείς δεν πιστεύουμε αλλά τα περισσότερα έντυπα που κυκλοφορούν,σε όλον τον κόσμο,πιστεύουν πως πιστεύουμε και γι αυτό και έχουν και στήλη για τα ζώδια...

πάντως έχει και την πλάκα της η αστρολογία των περιοδικών...
αυτό που σήμερα θα συμβεί στους λέοντες αύριο θα συμβεί στους σκορπιούς και μετά απο μερικές εβδομάδες και πάλι στους λέοντες..

..ρίχνουν κλήρο και λένε...
και αν και ο αστρολόγος που υπογράφει είναι και τηλεορασογυρισμένος ... τότε οι προβλέψεις αποκτούν και βαρύτητα...

Aphrodite said...

Μα το Θεό, θα το τυπώσω το κείμενό σου να το δείχνω σε όσους με το που έρχεται η κουβέντα στα ζώδια και πας να εξηγήσεις ότι είναι σαχλαμαρίτσες να τα περιμένεις να σου λύσουν το πρόβλημα, αλλά προσφέρονται για πιο βαθειές αναζητήσεις, σου τη λένε κι από πάνω (και μετά πάνε να ελέγξουν τη στήλη με τα ζώδια!)
Ουφ πια!
:-)

Debby said...

Τελικά ξέρετε πόσο παράλογο μου φαίνετε αυτό?

Να δέχεται ο άλλος π.χ. ότι μας επηρεάζει η σελήνη όταν είναι πανσέληνος, μας επηρεάζει ο ήλιος (από το πολύ απλό, όταν έχει ηλιοφάνεια μας φτιάχνει την διάθεση ανεξήγητα) μας επηρεάζει ως και το αντικείμενο που βρίσκετε δίπλα μας γιατί βάση φυσικής (που δεν ξέρω) εκπέμπει και αυτό δονήσεις. Να τα δέχεται όλα αυτά, και όταν όλα αυτά τα μαζευεις και τα λες αστρολογία είτε επειδή είναι προκατειλημένος είτε επειδή θέλει αποδείξεις (και πρέπει να γίνεις αστροφυσικός για να πειστεί) τα αρνήτε όλα!

blade runner said...

γεια σου debby

εγώ πιστεύω στην Αστρολογία.

Και θα αναφέρω το όνομα μιας σοβαρής Αστρολόγου εν Ελλάδι. Η Θεοδώρα Ντάκου είναι αυτή, κι επειδή ακριβώς είναι σοβαρή, έμεινε μακρυά από τηλεοράσεις και τα συναφή, και εξασκεί το επάγγελμά της αθόρυβα.

Αν θέλεις, το συζητάμε κατ'ιδίαν κάποια στιγμή. Εννοώ μέσω e-mail.

Το e-mail μου είναι thebladerunner1973@blogspot.com

Μπορώ να σου πω ακριβώς τι πιστεύω και γιατί, διαβάζω από περίπου 12 χρονών.

Debby said...

Γεια Blade Runner!
Θα το κρατήσω το email σου γιατί θέλω και εγώ να μιλήσουμε πάνω σε αυτό το θέμα.
Θα τα πουμε σύντομα ελπίζω.

BugoTheCat said...

Λοιπόν, debby το θέμα που άνοιξες με ενδιαφέρει πάρα πολύ για πολλούς και διάφορους λόγους.

Βασικά, είμαι περισσότερο σκεπτικιστής ή μάλλον θέλω σίγουρες και επιστημονικές αποδείξεις πριν πιστέψω κάτι, παρόλα αυτά τρελαίνομαι να διαβάζω για ανεξήγητα φαινόμενα και άλλα τέτοια. Άλλα φαινόμενα με ενθουσιάζουν (εξωγήινοι, συνωμοσίες και τέτοια) και άλλα δεν τα πολυσυμπαθώ (ψυχικά φαινόμενα, αστρική προβολή, κλπ.). Ειδικά η αστρολογία, είναι το θέμα που αντιπαθώ περισσότερα. Ίσως γιατί έχει γίνει μόδα, παραεπιστήμη, ο κόσμος ασχολείται μαζί του με τέτοια αφέλεια και κανένας δεν μπορεί να μου απαντήσει στην ερώτηση πως στο καλό επηρρεάζουν οι αστερισμοί τον άνθρωπο και πως προβλέπουν και το μέλλον πια; Αλλά θα μου πουν τα πάντα για το ζώδιο μου, τον ωροσκόπο μου, τη σελήνη μου, την αφροδίτη μου, με ποια ταιριάζω, ποιούς να αποφύγω, πόσο σκατά πήγε το 2005 μου, κλπ. Και δεν έχει τύχει να ρωτήσω και αστρολόγο για μια επιστημονική εξήγηση σε όλα αυτά..

Αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο όμως είναι να βρω αν όντως υπάρχουν επιστημονικές έρευνες που να αποδεικνύουν ότι κάποια αλήθεια πρέπει να υπάρχει εκεί. Έχω ακούσει και εγώ για κάποιους μαθηματικούς που προσπαθώντας ουσιαστικά να απομυθοποιήσουν την αστρολογία με επιστημονική έρευνα, έκπληκτοι παρατήρησαν ότι σε κάποιο στατιστικό τεστ που έκαναν, φαινόταν σαν να υπήρχε όντως συσχέτιση σε κάποια από τα δεδομένα με τέτοιο ποσοστό που δεν θα μπορούσε να είναι τυχαίο. Ένας από τους μαθηματικούς δούλευε κάποτε στην CSICOP (του James Randy, φανατικού σκεπτικιστή) ή οποία δεν δέχτηκε την έρευνα του γιατί προφανώς έδιχνε ότι ίσως κρύβεται κάτι παράξενο στην αστρολογία και δεν τους βολεύει. Τουλάχιστον αυτά διάβασα σε κάποιο περιοδικό αλλά δεν βρήκα το χρόνο να το ψάξω. Τέσπα, τέτοιες περιπτώσεις με ενδιαφέρουν να ερευνήσω στο μέλλον..

Και ο λόγος; Θα γούσταρα πραγματικά πάρα πολύ αν βγαίνανε επιστημονικά στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι όντως υπάρχει κάτι. Μόνο και μόνο για το contradiction! Αυτή η σκέψη με τρελαίνει: Το να αποδειχθεί ότι υπάρχουν σημαντικές αλήθειες στη μεγαλύτερη παραεπιστήμη/απάτη όλων των εποχών! Με ενθουσιάζει αυτή η προοπτική, γιατί έτσι θα τονιστεί ότι ακόμα και η μεγαλύτερη μούφα, ένα αντικείμενο που μισιέται περισσότερο από τους φανατικούς σκεπτικιστές, μπορεί ακόμα και αυτό να κρύβει κάτι αληθινό και επιστημονικό. Γιατί και οι σκεπτικιστές ώρες ώρες τα βλέπουν αυτά και με καμιά κυβέρνηση δεν θα μπορούσαν να τα δεχτούν. Φαντάσου για το πιο "γελοίο" ζήτημα να εμφανιστούν οι πιο "in your face" τρανταχτές επιστημονικές αποδείξεις! Θα ήθελα να το δω αυτό..

Τώρα κατά τα άλλα. Ναι λοιπόν, αυτό το mainstream με την αστρολογία έχει καταστρέψει κάτι το οποίο θα μπορούσε να κρύβει ένα κομμάτι κάποιας αλήθειας. Το οποίο δεν το βλέπουμε ποτέ πίσω από όλη αυτήν την παραεπιστήμη. Και δεν το ερευνάει ίσως κανείς..

Ειδικά δεν μπορώ να δεχτώ ότι τα ωροσκόπια σου λένε και το μέλλον. "Η δουλειά σου πάει πολύ καλά, αλλά να προσέξεις και τις σχέσεις σου." μου λέει. Μα πια δουλειά μου, άνεργος φοιτητής είμαι. Πως στο καλό ξέρει για τις σχέσεις μου; Δηλαδή όλοι οι Αιγόκεροι σήμερα θα έχουν ακριβώς την ίδια τύχη; Σκιαγραφούν αυτό που υποτίθεται ότι είναι ο Αιγόκερος και γράφουν χαζές συμβουλές βασισμένες σε στερεότυπα και πρότυπα ζωής. "Μην επικεντρώνεσαι πολύ στον σκοπό , βγες και λίγο έξω!". Μα αφού είμαι Αιγόκερος και γουστάρω να είμαι focused γμτ!!! (Πάντως με πέτυχαν σε αυτό ;)

Και για να τελειώσω, θέλω να πω ότι ίσως αποδειχθεί ότι υπάρχει συσχέτιση της ημερομηνίας γέννησης με την προσωπικότητα (ή χαρακτήρα; ή εγκεφάλου; τέσπα..) ενός ανθρώπου, αλλά θα μπορούσαν να υπάρχουν άλλοι λόγοι πέρα από τα άστρα (αυτό δεν μπορώ να το συνδέσω και τόσο, αλλά δεν είναι απίθανο). Κατί πιο πιθανό και κοντινό στη αντίληψη μου, να φταίνε οι εποχές ή η θερμοκρασία ή το κλίμα που επικρατούσε κατά τη διάρκεια της γέννησης μου. Επίσης, δεν συναντάς όπως είπα, το φαινόμενο όλοι οι Αιγόκεροι να είναι ίδιοι (τότε δεν θα υπήρχε αμφιβολία), γιατί σπεύδουν τόσοι άλλοι λόγοι κατά τη γέννηση (και βάλε και ανατροφή, ιστορικές συνθήκες, κ.λ.π.) που σίγουρα θα αλλιώνουν τον κάθε Αιγόκερο διαφορετικά, και έτσι να μην είναι τόσο ρεαλιστική η αστρολογία ακόμα και αν υποθέσουμε ότι έχει μια βάση αλήθειας. Αυτήν πάντως θα ήθελα να την βρούμε επιστημονικά και ίσως έτσι και να ξεφύγουμε από την σαχλή παραεπιστήμη της αστρολογίας.

Σόρρυ για το σεντόνι.

υ.γ. Μια άλλη απορία που έχω είναι γιατί συναντάται πολύ περισσότερο ενδιαφέρον για την αστρολογία από τις γυναίκες;

Debby said...

@Opti
Σαν νυχτοπουλι σημερα ( συνήθως κοιμάμαι νωρίς) διάβασα τα μηνύματα σου και τα βρήκα πολυ ενδιαφέροντα καταρχήν. Σε αυτό συγκεκριμένα. Πέρα από όλα όσα έγραψα παραπάνω έχω να προσθέσω τα εξης σημεία. Παλιότερα υπήρξα πολύ ορθολογίστρια. Σε βαθμό να κοροιδευω κάθε τι που μου φαινόταν μη ορθολογιστικό. Εφτασα όμως στο σημείο κάποια στιγμή να διαπιστώσω ότι ο απολυτος ορθολογισμός οδηγει σε ένα τοίχο. Δεν μπορεί όλα να εξηγούνται κάπως. Δεν έχει φτάσει ο ανθρωπος σε αυτά τα επιπεδα γνώσης. Και δεν είναι γνώση μόνο ότι έχει να κάνει με την επιστήμη. Ο άνθρωπος πρέπει να έχει τεντωμένες τις αισθήσεις του. Να μην σκέφτεται μόνο. Να αντιλαμβάνεται κιόλας. Αυτή η αντίληψη, αυτήν την επιρροή που δέχεται ο κάθε άνθρωπος, τα συναισθήματα του, τα ονειρα του και τόσα άλλα πως τα εξηγεί η επιστήμη? Αν σου λέει η επιστήμη ότι είναι "απάτη" ότι είναι "ψευτικα" ότι δεν υπάρχουν, ή σου τα εξηγεί σαν χημικές ενώσεις εσύ ως σκεπτόμενο άτομο (όχι ως σκεπτικιστής) το δέχεσαι? Είναι σαν να απαρνήσαι το ίδιο σου το είναι. ΑΦού όλα αυτά τα αντιλαμβάνεσαι με τον ένα ή τον άλλον τρόπο. Είναι το ίδιο πραγματικά όπως η μαθηματική πράξη ότι 1+1=2. Και δεν είσαι μόνο εσύ που σου συμβάινουν. Συμβαίνουν και σε όλους τους άλλους ανθρώπους. Τα ίδια ακριβώς πράγματα.

Εγώ λοιπόν δέχομαι καταρχήν αυτό που μου συμβαίνει. Δεν δέχομαι αυτό μου λένε ότι συμβαίνει. Δεν είμαι εγώ υποχρεωμένη να αποδείξω στην επιστήμη με τα δικά της μέσα τι είναι αυτό. Αν εγώ π.χ. επηρεάζομαι απο την σελήνη όποτε έχει πανσέληνο ( και όχι μόνο εγώ) δεν σημαίνει οτι πρέπει να αποδείξω με επιστημονικές μεθόδους ΕΓΩ πως συμβαίνει αυτό. Μήπως πρέπει όλη αυτή η επιστημονική κοινότητα επιτέλους να πει ότι ξέρει? Αν ξέρει κάτι?

Αναρωτιόμουν πάντα. Τι νόημα έχει για έναν άνθρωπο να πάει στο φεγγάρι την στιγμή που μπορεί ένας υιός να του πάρει την ζωή?
Ποιος ο λόγος να φτιάχνονται διαστημόπλοια, όταν δεν μπορούμε να εφευρούμε ένα μηχάνημα να αντικάταστήσει το ζωτικό όργανο ενός ανθρώπου?
Δεν φαντάζεσαι πόσα τέτοια ερωτήματα πέρασαν από το μυαλό μου μέχρι να αρχίσω να αφήνω σιγά σιγά την ορθολογιστική σκέψη λίγο στην άκρή.

Για να γυρίσουμε ξανά στο θέμα μας. Ναι έχουν γίνει κάποιες μέλέτες που έδειξαν κάποιες ομοιοτητες ανάλογα με την χρονική στιγμή που γεννηθηκαν κάποιος αρκετά μεγάλος αριθμός ανθρώπων. Παλιότερα η αστρολογία ήταν επιστήμη. Όπως χάθηκαν τόσα πράγματα με το πέρασμα των αιώνων χάθηκε και αυτή. Σήμερα δεν υπάρχει σχεδόν τιποτα. Λέω σχεδόν, γιατί φαίνεται να διασώζεται κάτι που όμως όλοι το αντιμετωπίζουμε με μη σοβαρότητα που σημαίνει ότι είναι καταδικασμένο και αυτό να χαθεί.

Πως να εξηγηθεί επιστημονικά η αστρολογία? Είναι σαν να παίρνεις ένα κατακόκκινο όμορφο τριαντάφυλλο και πρέπει να αποδείξεις επιστημονικά γιατί είναι όμορφο. Τι είναι αυτό που το κάνει όμορφο. Μπορείς? Αν το σπάσεις και το μαδήσεις και το αναλύσεις τι θα βγει? Θα δείξεις με αυτόν το τρόπο ότι είναι όμορφο?
Κάτι τέτοιο συμβάινει με την αστρολογία. Οι γνώσεις που έχουμε δεν φτάνουν. Η μεταφυσική υπάρχει στην ζωή μας είτε το θέλουμε είτε όχι, είτε το δεχόμαστε είτε όχι. Υπάρχει κάτι που απλά δεν μπορούμε να το εξηγήσουμε. Και οι γυναίκες ως πιο "δεκτικά" όντα στην ζωή γενικά δεν λένε όχι σε τίποτα...

Τελος για να κλεισω, παρόλο που το έχω γραψει και πάραπάνω αλλά και στο post, δεν πιστευω στα ωροσκόπια των περιοδικών. Ούτε στις ιδιοτητες των ζωδίων όπως έχουν διαμορφωθεί από την σημερινή αστρολογία.
Λένε οι παρθένοι είναι μανιώδεις με την τάξη και την καθαριότητα και έχω ένα τρανό παράδειγμα την ξαδέρφη μου που όντως είναι και επίσης όμως έχω την κουνιάδα μου που είναι το άκρων άωτον της ακαταστασίας! Τι πάει να πει αυτό? Οτι είναι λάθος η αστρολογία ολόκληρη ή ότι είναι λάθος αυτά που μας αφήνουν να νομίζουμε για αστρολογία?

Debby said...

Sorry που κατακρεούργησα το nick name σου!!
Να 2 links που μπορεί να τα βρείς ενδιαφέροντα. Φυσικά είναι στα αγγλικά. Που τέτοια τύχη να υπήρχαν αντίστοιχα στα ελληνικά.

archetypalastrology

jovianarchive

Όνειρα γλυκά

Debby said...

Επειδή μαλλον κοιμόμουν όρθια εχθές βράδυ και δεν το είχα καταλάβει σου παρέθεσα 2 links κατά λάθος που δεν έχουν και ιδιαίτερο ενδιαφέρον σε σχέση με τα παρακάτω.

University Centre for
Astrological Research

Kepler College

Ζητώ συγνώμη.

BugoTheCat said...

Thanks για τα links και το σεντόνι :)

Ίσως να απαντήσω αργότερα με περισσότερα όταν βρω χρόνο αν και συμφωνώ γενικώς με αυτά που γράφεις. Χθες τσέκαρα τα χθεσινά links και σήμερα θα κοιτάξω τα σημερινά.

Debby said...

Δες και αυτό...

uranialab.net-home.gr