Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Sunday, June 24, 2007

Εγώ, ο καυσωνας, το φαί και η Παρίς!

Σήμερα έκανε πολύ ζέστη. Περισσότερη από κάθε άλλη μέρα φέτος. Ετσι τουλάχιστον μου λεν οι άλλοι γιατί εγώ δεν κατάλαβα και πολλά ως συνήθως. Και χωρίς A/C παρακαλώ!
Παρόλα αυτά η αλήθεια είναι ότι όταν κάνει ζέστη, έστω και λίγη, δύο πράγματα δεν μπορείς να κάνεις! Να τρως και να γράφεις ποστ!
Έτσι τώρα που δρόσισε κάπως, και κατάφερα να βάλω κάτι στο στόμα μου (γιατί νηστικό αρκούδι δεν χορεύει) είπα να δοκιμάσω να γράψω κάτι ανάλαφρο μιας και εγώ αισθάνομαι πολύ βαριά ήδη με τόσο νερό που έχω πιει (μετά το φαΐ όλο!).

Λοιπόν! Μην αναρωτιέστε (όσοι αναρωτιέστε) για τα καμώματα της κοσμικής πάμπλουτης νεαρής Παρίς Χίλτον. Αφού τα είδε όλα όταν αναγκάστηκε να εκτίσει ποινή περίπου δύο εβδομάδων στην φυλακή γιατί οδηγούσε ενώ δεν είχε δίπλωμα (ή κάτι τέτοιο), όντας εκεί μέσα έλαβε γράμματα συμπαράστασης από θαυμάστριες της τα οποία αισθάνθηκε την ανάγκη να τα απαντήσει .
Και ναι! Οι γραφολόγοι έβγαλαν συμπεράσματα για την προσωπικότητα της μέσα από τον γραφικό της χαρακτήρα , τον οποίο μπορείτε να δείτε παρακάτω!


Η γραφή της είναι χαριτωμένα-ελκυστική, πράγμα το οποίο σημαίνει πώς θέλει να κάνει τον κόσμο να την δει. Γράφει συνειδητά τόσο παιδαριώδες χαριτωμένα ώστε να στρέψει την προσοχή του κόσμου σε αυτήν, για να είναι το επίκεντρο.

Έτσι εξηγούνται όλα! Περισσότερα συμπεράσματα για τον χαρακτήρα της Παρίς εδώ.

2 comments:

AVRA said...

καλημερα και καλη εβδομαδα!

η Παρις και η καθε Παρις με αφηνουν παγερα αδιαφορη!Δεν νομιζω αλλωστε οτι χρειαζεται γραφολογος για να μας πει τα αυτονοητα...σωστα?

Debby said...

Τώρα απλά υπάρχουν και επιστημονικά ντοκουμέντα Avra!! :-)