Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, September 04, 2007

Έχω ένα πρόβλημα!

Δεν ξέρω τι να ψηφίσω!

Και ενώ ήμουν αποφασισμένη από τις προηγούμενες εκλογές να μην ξαναψηφίσω, με αφορμή κάτι posts που διάβασα είπα να το πάρει το ποτάμι και να ψηφίσω ξανά.

Το πρόβλημα μου λοιπόν είναι ότι δεν ξέρω τι να ψηφίσω.

Τα δύο μεγάλα κόμματα τα αποκλείω εκ των προτέρων γιατί όσο να πεις είδα στην πράξη περί τίνος πρόκειται.

Επίσης τα κομουνιστικά κόμματα τα αποκλείω γιατί έχω μια αλλεργία στον κομουνισμό.

Το δε ΛΑΟΣ δεν το συζητώ γιατί ο άνθρωπος είναι υπέρ το δέον γελοίος για τα γούστα μου!

Και έτσι τώρα αναρωτιέμαι τι άλλες επιλογές έχω.

Έχετε να προτείνεται τίποτα?

Και please όχι τίποτα "κυνηγούς" κτλ. Έχουμε και μια άλφα οικολογική συνείδηση.

Powered by ScribeFire.

25 comments:

ZlatkoGR said...

Αφού έχει οικολογική συνείδηση γιατί δε ρίχνεις μια ματιά στους Οικολόγους-Πράσινους; Ή μια ματιά στη Φιλελεύθερη Συμμαχία;

Υπάρχουν επιλογές πιστεύω...

Debby said...

Zlatkogr! Σ'ευχαριστώ πολύ για τα links! Νομίζω θα μου είναι ιδιαίτερα χρήσιμα. :-)

-keimgreek- said...

sympneoume...

Alitovios said...

Τον Συνασπισμό δεν τον είπες. Εκτός κι αν τον έχεις συμπεριλάβει στους κομμουνιστές.

philos said...

Να ψηφίσεις τον φίλο σου τον philos, που είναι και υποψήφιος με την Φιλελεύθερη Συμμαχία.
;D
Αλήθεια το videaki μας για την σχέση κράτους εκκλησίας το είδες?
Αν όχι δες το απο εδώ που γράφει απλα και αναλυτικά και τις θέσεις του κόμματος ο Σπυρος Ντόβας.
Νομίζω θα σε εκφράζει απόλυτα!

Alitovios said...

@philos
Σου 'χω νέα, ο φιλελευθερισμός χρεοκόπησε. Οπουδήποτε κι αν εφαρμόστηκε ως πολιτικό σύστημα το μόνο που κατάφερε είναι συσσώρευση πλούτου σε ελάχιστους.

Και μόνο το γεγονός πως άνθρωποι που δεν είστε πλούσιοι υποστηρίζεται τον φιλελευθερισμό δείχνει τη σύγχυση που έχετε απέναντι στο τι ακριβώς αντιπροσωπεύει.

Για περισσότερα διάβασε το "A Brief History of Neoliberalism" και θα φρίξεις.

An-Lu said...
This comment has been removed by the author.
An-Lu said...

4 Οικολογικά/οικολογούντα κόμματα κατεβαίνουν, διάλεξε!
Οι κυνηγοί ΕYΤΥΧΩΣ δεν κατεβαίνουν!

philos said...

Αν μου φέρεις μία κόπια του βιβλίου αλιτοβιε, όπου εσύ το διάβασες, πολύ ευχαρίστως να το συζητήσουμε το θέμα...
Εκτός και αν εννοείς ένα άρθρο στην "Κ" της Κυριακής.
Τότε μάλλον μιλάς μόνο για αφορισμους!

Mogwai said...

εγω παλι θα ελεγα να βαλεις μια φωτογραφια της Παρνηθας, μια φώτο του Υμηττού και της Πεντέλης, μια φωτογραφια απ τα παλαι ποτε μυθικα δαση της Ηλειας, ή του Ταυγέτου ή του Πάρνωνα ή του Πηλίου, ή της Εύβοιας ή της Κεφαλλονιάς ή της Χαλκιδικής...για να μη ξεχνανε οι εκλογικοί αντιπρόσωποι του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ που θα τις δουν οτι αφηνουν καμμενη γη (στη κυριολεξια) πισω τους....

Alitovios said...

@philos
Πες μου ΜΙΑ χώρα που έχει εφαρμοστεί επιτυχημένα ο φιλελευθερισμός. Αφού εγώ μιλάω με αφορισμούς δώσε μας εσύ συγκεκριμένα παραδείγματα. Και για να μη σε κουράζω δεν θέλω πολλά παραδείγματα, μου αρκεί ένα.

Debby said...

keimgreek! Το διάβασα το σχετικό ποστ σου. Και σίγουρα δεν νομίζω πως είμαστε οι μόνοι.

Alitovie! Ναι δεν τον είπα γιατί τον θεωρώ και αυτόν κατεξοχήν κομουνιστικό κόμμα. Ok. Μπορεί να μην είναι σκληροπυρηνικά κομουνιστικό σαν το ΚΚΕ ή άλλα του είδους αλλά και αυτό στο ίδιο πνεύμα βαδίζει.

Phile! Είσαι ο μόνος γνωστός ( και φίλος βεβαίως βεβαίως!) που έχω σε μικρό κόμμα!! Είσαι ο πρώτος επιλαχών so far! Και ας αντιτίθεται ο Alitovios ότι χρεοκόπησε ο φιλελευθερισμός! Εδώ ο κομουνισμός που όχι απλώς χρεοκόπησε αλλά πέθανε και του κάνανε και τόσες κηδείες ανά τον κόσμο, στην Ελλάδα ζει και βασιλεύει!

An-Lu! Ποιος στην χάρη μας!! Έχουμε να επιλέξουμε κιόλας!
Οι κυνηγοί πάντως βρίσκουν μάλλον πιο ενδιαφέρον το κυνήγι από την πολιτική όπως φαίνεται!!

Mogwai! Τι να σου κάνει μια φωτογραφία αν δεν μπορείς να μυρίζεις την κάπνα και την στάχτη νυχθημερόν? Για πλεονασμό την κόβω με τόσες και τόσες που έχουν δημοσιευθεί.
Και ξέρεις ποιο είναι το χειρότερο? Οτι αυτό δεν ήταν ότι πιο τραγικό μπορούσε να συμβεί. Έπονται άλλα περισσότερο καταστροφικά!
Παράδειγμα, όπως λέει και ο Manifesto, το πιο τραγικό μετά από όλα αυτά που περάσαμε που είδαμε και ακούσαμε, θα είναι το εκλογικό αποτέλεσμα τις 16ης Σεπτεμβρίου.
Αυτό ναι. ΘΑ είναι πιο τραγικό ακόμα και από όλες τις πυρκαγιές.

phivos said...

Καλά, δεν είναι να σ'αφήνει κανείς λίγο απρόσεχτη, τρέχεις να μπλέξεις αμέσως με ό,τι-ό,τι παρέες!
Απλά, δεν διάβασες τα σωστά posts! Και δεν θέλω κουβέντα επ'αυτού!
Λοιπόν, θα μού γράψεις εκατό φορές...

philos said...

Alitovie, Ε.Ε.
Φιλελεύθεροι την οραματιστήκαν και την πραγματοποίησαν.
Βέβαια σοσιαλιστες, κρατικιστές και άλλες "προοδευτικές" δυνάμεις την ασπάστηκαν (μετά τις αρχικές τους ψηφοθηρικές αμφιβολίες) και άρμεξαν τους πόρους της, χωρίς τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
Αλλά και πάλι το φιλελεύθερο πνεύμα της είναι αυτό που την διατηρεί ακόμη και σήμερα ζωντανή, ισχυρή και πετυχημένη αν και όχι στον βαθμό που πραγματικά θα μπορούσε αν υιοθετουσε 100% φιλελεύθερο σύστημα.
Ξέρεις ο φιλελευθερισμός δεν μιλάει μόνο για οικονομία.
Για να πάρεις μία ιδέα, σου παραθέτω τις βασικές ιδεολογικές αρχές της Φ.Σ. όπως θα της βρεις γραμμένες στο site της:
"Η Φιλελεύθερη Συμμαχία τοποθετεί στον ιδεολογικό πυρήνα της το "πρωτείο του ατόμου", τα ατομικά δικαιώματα, τις δημοκρατικές ελευθερίες, την ισότητα των πολιτών έναντι των νόμων ανεξάρτητα εθνικής καταγωγής, θρησκεύματος και κοινωνικής προέλευσης, την αναγνώριση και προστασία της διαφορετικότητας.

Η Φιλελεύθερη Συμμαχία απορρίπτει τον εθνοφυλετισμό, τον κοινωνικό ρατσισμό, τη μισαλλοδοξία, τον εθνικισμό και τη θρησκοληψία, τον πολιτικό ανορθολογισμό, την πολιτική και κοινωνική βία.

Με βάση τις παραπάνω αρχές και την ανάγνωση των προβλημάτων και αναγκών της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας, προκύπτουν μία σειρά από πολιτικές θέσεις.

Τασσόμαστε υπέρ του περιορισμού του δημόσιου τομέα και της νόθευσης του ανταγωνισμού, επιζητούμε το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων, επιθυμούμε την αποστρατιωτικοποίηση της εξωτερικής μας πολιτικής και μείωση και τον περιορισμό των πολυδάπανων εξοπλιστικών προγραμμάτων, υποστηρίζουμε την αποκρατικοποίηση της εκπαίδευσης, επιδιώκουμε τον χωρισμό Πολιτείας-Εκκλησίας, προτείνουμε την αποποινικοποίηση της χρήσης όλων των τοξικοεξαρτητικών ουσιών, την κατάργηση της υποχρεωτικής στράτευσης, πλήρης αναγνώριση δικαιωμάτων στα ζευγάρια του ιδίου φύλου."

Συγνώμη Δέσποινα για την εκμετάλλευση του χώρου σου. Αν εσύ το επιθυμείς σταματάμε την κουβέντα εδώ και την συνεχίζουμε όπου αλλού θέλεις φίλε Alitovie.

Για το βιβλίο που προανέφερες δεν βλέπω σχόλια. Να περιμένω και άλλο μπας και το βρεις και το διαβάσεις?

Derek said...

In varietate concordia

Debby said...

Καλημέρα!!!

Phivo!!
Εμ! Μα και εσύ την κρίσιμη περίοδο έλειψες!! ;-)
Κάτι θυμάμαι είχες γράψει εσύ σχετικά αλλά μέχρι εκεί θυμάμαι! Μετά το χάος!
Με τι τιμωρούμε???

Phile! Μην ζητάς συγνώμη για τον χώρο! Πρώτα από όλα είναι τζάμπα! Δεύτερο είσαστε εντός θέματος και τρίτο είναι μια κόσμια αντιπαράθεση απόψεων! Οπότε! Be my guest! Εξάλλου μαθαίνω και εγώ πέντε πράγματα παραπάνω!! ;-)

Derek! Δεν σε έπιασα! Ελπίζω να μην με έβρισες μόνο!!

Derek said...

απλά την απάντηση του Philos "υπογράμμιζα"

"In varietate concordia" είναι το μότο της ΕΕ "στην διαφορετικότητα/ποικιλία αρμονία"

καλημέρεεεες

Alitovios said...

Αυτά που μου λες είναι μια έκθεση ιδεών. Καθίσατε δηλαδή δέκα άτομα, καταγράψατε οτιδήποτε δεν σας αρέσει κι έτσι φτιάξατε μια διακήρυξη. Άρες μάρες κουκουνάρες. Στον τομέα της υγείας υποστηρίζετε τη δημόσια και την ιδιωτική. Πως ακριβώς θα υλοποιηθεί κάτι τέτοιο δεν μας εξηγείτε. Πως θα διασφαλίσετε την δημόσια υγεία; Για το 90% όσων ισχυρίζεστε δεν μας λέτε ΠΩΣ θα τα υλοποιήσετε.

Μιλάτε ας πούμε για περιορισμό του δημόσιου τομέα. Εμένα δεν μου λέει κάτι αυτό. Θα μου έλεγε κάτι αν παραθέτατε αριθμούς. Ποια υπουργεία θα καταργήσετε και γιατί; Πόσο θα μειώσετε τους δημόσιους υπαλλήλους. Τι θα κάνετε αυτούς που θα περισσέψουν;

Η αποποινικοποίηση των ναρκωτικών από μόνη της πάλι δεν μου λέει τίποτα. Θα αφήσετε ελεύθερη τη διακίνηση; Θα είναι μεν ελεύθερα αλλά θα διακινούνται μέσα από ένα ελεγχόμενο δίκτυο, βλέπε φαρμακεία; Και πως όλα αυτά θα μειώσουν τους θανάτους; Κι ο στόχος σας ποιος είναι, να μειωθούν οι θάνατοι ή να μειωθεί η χρήση;

Επιπλέον, δεν μας λέτε τίποτα για τον ιδιωτικό τομέα. Τι θα κάνετε για να περιορίσετε τα φαινόμενα ολιγοπωλίων; Την ακρίβεια και τις ανεξέλεγκτες ανατιμήσεις πως θα την ελέγξετε; Με τους ανασφάλιστη εργασία τι γίνετε; Το «φιλελεύθεροι» σε αυτές τις περιπτώσεις προκαλεί τη μεγάλη ανατριχίλα.

Όσο για την ειρωνεία δεν βλέπω σε τι σε βοηθάει. Την ψήφο μου επιζητάς, δεν είμαστε σε μια παραλία με το φραπέ να παπαρολογούμε. Σε πιο ακριβώς σημείο σε ειρωνεύτηκα ώστε να σου έχω δώσει το δικαίωμα να μου λες εξυπνάδες; Μαζέψου.

philos said...

Alitovie, κατ' αρχας συγνώμη, αν νόμισες ότι σου είπα εξυπνάδες.
Μαζευομαι λοιπόν και σεβόμενος και την οικοδέσποινα δεν συνεχίζω την κουβέντα από εδώ.
Αν επιθυμείς, έλα από το μπλογκ μου, να την συνεχίσουμε ή όπου αλλού θες ηρεμα και κόσμια.

Zaphod said...

Θα σου έλεγα Οικολόγους ή φιλελεύθερους αλλά με προλάβανε!

Παρεμπιπτόντως ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι κομμουνιστικό κόμμα αλλά "ριζοσπαστική αριστερά" , κάτι δηλαδή σαν τον ημιξάδελφό μου, τον ford prefect :-)

resident said...
This comment has been removed by the author.
resident said...

Γεια σου debby
Σχετικά με τις εκλογές έγραψα στο blog μου:

"Δεν θα πάω να ψηφίσω.Δεν βλέπω φως στο τούνελ:
χωρισμός κράτους εκκλησίας με ταυτόχρονη μείωση της εξουσίας της εκκλησίας?
ζωοφιλία,προστασία αδέσποτων και αστυνομία ζώων,μείωση η απαγόρευση του κυνηγίου?
περιορισμό των δημοσίων υπαλλήλων και προσλήψεις -ιεραρχία με αξιολογικά κριτήρια?
αστυνομία που να σέβεται τον πολίτη και το νόμο και που να κάνει σωστά τη δουλειά της χωρίς το ύφος του εξουσιαστή?
νοσοκομεία που να νιώθει ο ασθενής πολιτισμένα και ασφαλής?
μείωση των εξοπλισμών που να απορρέει από τις καλές σχέσεις με τους γείτονες ?
Nα μερικά που θα ήθελα.

Είμαι δημόσιος υπάλληλος 22 χρόνια με τον κόπο μου και όχι με ρουσφέτια: δεν θέλω αυξήσεις, δεν τις δικαιούμαι, προηγούνται άλλοι που δουλεύουν περισσότερο,ούτε μονιμότητα, ας καταργηθεί.
Είμαι αθλητής: δεν θέλω γήπεδα και γυμναστήρια, δεν θέλω το κράτος να σπρώχνει το κόσμο στον αθλητισμό, δεν χρειάζεται, δεν είναι ότι καλύτερο.Προτιμώ να τον ωθεί προς τις τέχνες και τα γράμματα.
Δεν θέλω κάτι για μένα αποκλειστικά.

Θέλω να μειωθεί ο πόνος σε ζώα και ανθρώπους και η εξουσία της βλακείας.”

Δεν σε βοήθησα, το ξέρω.

Αν πήγαινα να ψηφίσω, θα ψήφιζα ένα από τα 2 που σου γράφει ο ZlatkoGR στο πρώτο σχόλιο.

Lion said...

Ο resident πιο πανω με καλυπτει (αναμενομενο) στα περισσοτερα.
Λιγο πιο αναλυτικα τα γραφω στο μπλογκ μου, οπου με τιμησες ηδη με την επισκεψη σου.

Debby said...

Καλησπέρα!!

Derek! Άσχετη παιδί μου!! Παντελώς! Thanks για την πληροφορία! :-)


Zaphod!!
Και εγώ ανάμεσα σε αυτά είμαι! Για το ΣΥΡΙΖΑ δεν με ενδιαφέρει έτσι και αλλιώς όπως και αν βαφτίζεται γιατί μου θυμίζει το "άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα αλλιώς". ;-)

Resident!! Πότε και που τα έγραψες όλα αυτά στο μπλόγκ σου???
Πάντως και εγώ ήμουν αποφασισμένη να μην ψηφίσω, για αυτούς τους λόγους που περιγράφεις και για πολλούς άλλους.
Στο κάτω κάτω τι να ψηφίσεις όταν δεν υπάρχει κάτι που να σε εκφράζει? Τον μονόφθαλμο που βασιλευει ανάμεσα στους τυφλούς?
Από την άλλη όμως... δικαιούμε να παραπονιέμαι για τα κακώς κείμενα όταν ενώ μου δόθηκε η ευκαιρία την κρίσιμη ώρα (άσχετα αν δεν κάνουν καμιά διαφορά αυτές οι εκλογές) δεν είπα την γνώμη μου ψηφίζοντας κάποιον έστω που νιώθω ότι με αντιπροσωπευει περισσότερο??
Δεν ξέρω. Κάπου εκεί, το ξανασκέφτηκα...

Dralion!
Τα έγραψες πολύ καλά στο blog σου στο ποστ σου Μη γεγονός. Οντως αυτές οι εκλογές θα είναι ένα μη γεγονός. Θα το δεις και εσύ από τα ξένα όταν διαβάσεις τα νούμερα την επομένη των εκλογών.

resident said...

@Debby
σε σχόλιο μου στο ποστ 31.7.07.
Καληνύχτα Debby!

Dralion σε πολλά συμφωνούμε,το ξέρεις.