Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Sunday, May 04, 2008

Το καραμουζάκι και το ξεμαλλιαράκι!!

Αυτά είναι τα πρώτα "χαϊδευτικά" με τα οποία αποκαλώ τα μωρά μου! Μου βγήκαν αυθόρμητα μετά το πρώτο διάστημα της συμβίωσης μας. Θα μου πείτε, τίποτα πιο τρυφερό δεν ήξερα να βρω? Ε! Είπαμε!! Μου βγήκαν αυθόρμητα!! Ελπίζω τουλάχιστον τα επόμενα χαιδευτικά να είναι πιο γλυκά!

Τις τελευταίες εβδομάδες είμαι πλέον μόνη στο σπίτι και αυτό έχει τα καλά του, αλλά έχει και τα κακά του. Τα κακά του είναι ευνόητα. Δεν έχω τον ελευθερο χρόνο που είχα όταν υπήρχε και δευτερο χέρι στο σπίτι, δεν μπορώ να πάω ούτε μέχρι τον φούρνο που είναι δίπλα, οι δουλειές στο σπίτι μένουν πίσω ή δεν γίνονται καθόλου, πολλές φορες τα μωρά κλαίνε περιμένοντας κτλ. Τα καλά πάλι συνοψίζονται στο εξής ένα. Εχω την ψυχική μου ηρεμία. Μην το υποτιμάτε αυτό!! Λίγο είναι να εχεις κάποιον να σου ασκεί κριτική 24 ώρες το 24ωρο?

Να μην πω για το ότι παιδιά που μεγαλώνουν με τις γιαγιάδες τους είναι συνήθως πιο κακομαθημένα γενικώς μιας και δεν τους τίθενται σαφή και σταθερά όρια. Βέβαια το να μεγαλώνει ένα άτομο δυο μωρά και πάλι δεν είναι ότι καλύτερο για κανέναν. Ούτε για τα μωρά τα οποία θα στερηθούν πολλή από την προσοχή που δικαιούνται, ούτε για την μαμά η οποία μπορεί να φτάσει στα όρια των αντοχών της σωματικά μιας και οι σούπερ μαμάδες με το χαμόγελο colgate που βλέπουμε στις διαφημίσεις δεν υπάρχουν!!

Τα πόδια μου είναι στα πρόθυρα να πάθουν τενοντίτιδα από το κούνα κούνα τα ρηλάξ. Ένα στο κάθε πόδι!Οταν δε, είμαι τελείως μόνη και πρέπει να ταΐσω τον έναν και να απασχολήσω τον άλλον μέχρι να τελειώσω που επίσης γκρινιάζει γιατί πεινάει, το να κουνάω με το πόδι μου το ρηλάξ μοιάζει η μόνη λύση! Αν μπορούσα με το περισσευούμενο πόδι να βάζω την πιπίλα στο στόμα όταν πέφτει θα ήταν ιδανικά! Αλλά ακόμα δεν έχω αναπτύξει τέτοιου είδους δεξιότητες!!

Τα μωρά διαφέρουν αρκετά μεταξύ τους και όσο μεγαλώνουν βλέπω ότι αρχίζουν και διαφοροποιούνται όλο και περισσότερο τα εξωτερικά τους χαρακτηριστικά. Και όχι μόνο. Το κάθε ένα μοιάζει να έχει διαφορετικό χαρακτήρα.


Ο μεγάλος ή ξεμαλλιαράκι.
Ήδη βγάζει καινούργια μαλλάκια. Στην επόμενη μας φώτο θα έχουμε (ελπίζω) πλούσια κόμη!!

Ο μεγάλος, είναι παιδί μαμ κακά και νάνι. Ελάχιστες φορές θα γκρινιάξει και δεν θα ξέρεις τι θέλει. Κατά βάση όταν κλαίει συμβαίνει ένα πράγμα και μόνο. Πεινάει. Έχει ήδη φτάσει από την προηγούμενη εβδομάδα τα 4,5 κιλά και όταν πεινάει κλαίει γοερά με παράπονο. Εννοείται ότι τρέχουν δάκρυα από τα μάτια του όταν αργήσεις 5 λεπτά να τον ταΐσεις! Τις περισσότερες ώρες όταν δεν τρώει, ή κάθετε ήσυχος και παίζει κουνώντας τα χέρια του και βγάζοντας αναγνωριστικές κραυγές ή κοιμάται. Κατά τ'αλλα αυτός είναι ο χαδιάρης της οικογενείας μάλλον.Κάνει αστείες γκριμάτσες και μετά το φαί είναι όλο γλύκα και νάζια!




Ο μικρός ή καραμουζάκι.
Είναι αυτός που θα μου βάλει τα δυο πόδια σε ένα παπούτσι μου φαίνεται
(Αν δεν μου τα εχει βαλει ήδη!!).


Ο μικρός τώρα είναι ΤΟ νεύρο!! Ένα απόγευμα μετά από ένα μαραθώνιο ασταμάτητου κλάματος αναρωτηθήκαμε μήπως έχει κολικούς και πονάει και για αυτό έκλαιγε τόσο. Σιγά και μη!! Νεύρα ήταν όλα!! Όταν χορτάσει, τραβάει μια με το χέρι του στο μπιμπερό που αν δεν έχεις τον νου σου θα βρεθεί κανά μέτρο μακριά! Όταν πεινάει, και του δώσεις πιπίλα νομίζεις ότι θα την σκίσει με την μανία που την δαγκώνει! Όταν του δώσεις πιπίλα όταν έχει τα νευρα του θα την βρεις στο πάτωμα από την μανία του να την βγάλει έξω από το στόμα του! Κλαίει δυνατά και τόσο επιτακτικά που σου δίνει την εντύπωση ότι τον σφάζεις. Τελικά ανακάλυψα ότι όταν τον πιάνουν τα νεύρα του το καλύτερο που έχω να κάνω είναι να τον αφήσω μόνο του να κλάψει. Μετά από 5 λεπτά πάω και τον βρίσκω κοιμισμένο!

Άβυσσος η ψυχή των μωρών!!!



Οταν κοιμούνται, είναι αγγελούδια. Δυστυχώς δεν κρατάει πολύ!!

19 comments:

Vany said...

Να τα χαίρεσαι καλή μου και να τα δεις όπως επιθυμείς.Καλά να είναι κι ας σε ζορίζουν τελικά.Άσε που δε νομίζω να σταματήσει ποτέ αυτό...once a mum,always a mum...ακόμα κι όταν θα είναι άντρες μέχρι εκεί πάνω!!!
Να 'σαι καλά

resident said...

Τέτοια αγγελούδια αξίζουν όλες τις θυσίες του κόσμου!

Διαφορετικό χαρακτήρα?!Μα είναι ίδιο ζώδιο, έχουν τον ίδιο ωροσκόπο κλπ κλπ!!Lol!

Πολλά φιλιά σε όλους σας!

jojo said...

αχου!!! τρελάθηκα! τι μωράκια είναι αυτά? ειδικά εκεί που είναι και τα δύο αντικρυστά και κοιμούνται, είναι εικόνα ανεκτίμητη!
να σου ζήσουν, ξανά, συμπεθέρα, και να τα χαίρεσαι να τα καμαρώνεις!
εγώ πάντως σε θαυμάζω που τα καταφέρνεις μόνη σου με 2 μωρά!

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Aυτά είναι!!!!!! Τέτοια αγγελούδια πραγματικά θέλω να βλέπω για να πάει καλά η μέρα μου!
Βρε συ, σε 1-2 μήνες που θα αρχίσουν να σου χαμογελάνε, αυτό το "δυστυχώς δεν κρατάει πολύ" θα το λες για τις ώρες που θα είναι ξύπνια!
Μεγαλώσατε πολύ-πολύ! Και ομορφύνατε & στρογγυλέψατε!!!
Γλυκά φιλουλινάκια σε όλους σας!(Τα περαιτέρω κατ΄ιδίαν)

maika said...

ααααααααααααααα τι γλύκες είναι αυτές, τι όμορφα πλασματάκια!!!
να τα χαίρεσαι τα ζουζούνια σου!!!!
εγώ έβαζα το ρηλάξ πάνω στο κρεβάτι μου και το κουνούσα με το χέρι μου και έλεγα ρυθμικά και ψιλονανουριστικά οοοοοοο, οοοοοο,οοοο
υπήρξαν φορές που ενώ το μωρό είχε κοιμηθεί,εγώ σηκωνόμουν απο το κρεβάτι για να βγω απο το δωμάτιο χωρίς να σταματήσω το οοοοο,οοοοο,οοοο.... Μου έμενε.....
πολλά φιλια

Debby said...

Καλησπέρα σε όλους!

Vany! Σε ευχαριστώ πολυ!! Ούτε εγώ νομίζω πως θα σταματήσει το ζόρισμα! Απλά θα αλλάξει μορφή!!;-)

Resident!! Είναι απίστευτη εμπειρία να ζεις με μωρό στο σπίτι. Κρίμα που σχεδόν όλες οι μαμάδες λόγω της κουραστικής καθημερινής ρουτίνας δεν την ευχαριστιόμαστε όσο θα έπρεπε. Να τη δοκιμάσεις και εσύ κάποια μέρα! :-)
Όσο για τον χαρακτήρα... νομίζω ότι επιβεβαιώνω μέρα με την μέρα αυτό που πίστευα από πριν. Ότι ο άνθρωπος πιο πολύ "γεννιέται", και ελάχιστα "γίνεται".

Jojo!! Τι νόμιζες? Ό,τι και ό,τι γαμπρούς θα ετοίμαζα για την κούκλα κοράκλα σου??? Οσο για το ότι φροντίζω δυο μωρά μόνη μου πιο πολύ είναι για να με λυπάται κανείς παρά για να με θαυμάζει :-)!!!

Ηλιαχτίδα!! Είδες πόσο μεγάλωσαν?? Εδώ τα καταφέραμε και αλλάξαμε μέγεθος πάνας! Περιμένω πως και πως να περάσουν και αυτοί οι επόμενοι 2 μήνες, πρώτον μπας και κοιμηθώ, δεύτερο μπας και γλυκαθώ από κανένα χαμόγελο και τρίτο μπας και αρχίσουμε να παίζουμε επιτέλους μαζί!!

Maika!! Σε ευχαριστώ πολύ! Εγώ και να θέλω δεν μπορώ να βάλω το ρηλάξ στο κρεβάτι γιατί ο μικρός τρώει με το μπιμπερό και δεν μου περισσεύει χέρι να το κουνάω! Άσε που δεν φτάνει που πολλές φορές δεν κάνω τον κόπο να ντυθώ σαν άνθρωπος, άμα ήμουν και στο κρεβάτι θα είχα την εντύπωση ότι είμαι άρρωστη και δεν είναι ότι καλύτερο!!

cho2499 said...

Το "καραμουζάκι" και το ξεμαλλιαράκι" είναι τα καλύτερα χαιδευτικά που θα μπορούσες να τους έχεις βρει-ακριβώς επειδή είναι εντελώς αυθόρμητα! Αν τώρα ο μεγάλος-με τη μελλοντική πλούσια κόμη-σου βγει μεταλλάς με μακρύ φουντωτό μαλλί, θα γελάσουμε αρκετά νομίζω...Οχι, αστειεύομαι, ας είναι καλά και οι 2, γεροί δυνατοί, να τους χαίρεστε (σε όλες τις φάσεις!!)

Δεν συνεχίζω, γιατί αν συνεχίσω θα αρχίσω να κλαίω που ο αδερφός μου-26-δεν παντρεύεται για ν αποκτήσω ανιψάκιααααααααααααααααααααα

Hlias said...

Καλησπερα. Ειχε πολυ καιρο να μπω στα blogs και να που επεστρεψα. Και ειδα οτι ολος ο κοσμος εχει αλλαξει.
Ηρθα να πω ενα "γεια χαρα" και επεσα πανω σε ομορφες φατσουλες!!
Να ειναι δυνατα, ομορφα, πανεξυπνα και πανω απ ολα γεματα υγεια.

:):):)

ΥΓ.Πολυ πολυ χαρηκα...

Jason said...

Απίστευτα είναι. :)
Nα σας ζήσουν. :)

panagiota said...

Πω,πω ομορφιές που βλέπω!!!
Κι όσο για μαλλιά σε κανα δυο μήνες κοτσίδα προβλέπω να πλέκεις.
Να χαίρεσαι τους λεβέντες σου Ντεπυ!

An-Lu said...

Ματάκια μου!!!! Γλύκες είναι και οι δύο τους κι ας σε παιδεύουν τώρα! Μετά θα αρχίσουν οι πλάκες ;-)

Vasilis said...

Debby
να τα χαίρεσαι και να συνηθίσεις την κούραση.Μια ζωή θα σε κουράζουν αλλά παράλλληλα θα σου δίνουν...ζωή!
Υ.Γ.Φυσικά και θα διαφέρουν πολύ σαν χαρακτήρες.Έτσι γίνεται με όλα τα αδέλφια ακόμα κα τα δίδυμα.

Mafalda said...

na sou zhsoun!! einai glukes :)

day-dreamer said...

Να τα χαίρεσαι και ο Θεός να τα έχει πάντα καλά! Καλή δύναμη σου εύχομαι! Είναι και τα δύο κουκλιά, μου έφτιαξε τη διάθεση αυτό το post! Χρόνια σου πολλά και για χθες!!!

violetta said...

Ντεπούλα τι ωραία έκπληξη...
Τώρα είδα ότι έγινες μαμά 2 πανέμορφων φαλακρών ζουζουνιών .
Να τα χαίρεσαι γλυκιά μου, καλή ανατροφή νάχουν, ο Θεός να σ" αξιώσει να τα καμαρώσεις σπουδαίους και πολύ χρήσιμους κοινωνικά άντρακλες .
Και καλά κουράγια στα -ουααα....
Τρείς φορές τάχω περάσει , και γνωρίζω τα βασανάκια απο πρώτο χέρι , η άϋπνη μάνα....

Morpheus said...

Αχου τα ... φτου μην τα ματιαξω, κουκλάκια είναι ...
Να τα χαίρεσαι ( βασικά να τα χαρείς όσο είναι μικρά γιατί μετα ...)
Και εγώ που είμαι η μεγάλη είμαι σχετικά ήρεμο παιδακι ... η άλλη μου αδερφή ( δευτερη κατα σειρα) είναι μεσ' τα νευρα και μιλάμε έχει πρόβλημα ... ζηλεύει πολύ ... και η μικρότερη ( τριτη κατα σειρα ) είναι ένας μεγάλος καραγκιοζής που ζει στον κόσμο του ....

Να μας χαίρεται η μανούλα μας ...

Χαιρετώ ... φιλια στα κουκλάκια ...

ο δείμος του πολίτη said...

Κλαίγεσαι, αλλά το γραπτό σου ξεχειλίζει από νάζι και ευτυχία. Κούραση δε λέω, αλλά βλέπω πόσο το απολαμβάνεις και το φχαριστιέσαι από τα ονόματα των μωρών. Να σου ζήσουν, κούκλα μου, να σου ζήσουν.

Debby said...

Καλησπέρα σε όλους!!

Cho2499!! Μην έχεις καμιά αμφιβολία ότι θα τα κάνω ροκάδες τα μικρά! Ήδη τους έχω αρχίσει φροντιστήρια!!
Α!Ακόμα ο αδερφούλης σου μικρός είναι για μωρά ντε! Κάνε υπομονή!!

Hlia!! Σε ευχαριστώ πολύ! Το δικό σου babini τι κάνει? Θα έχει μεγαλώσει πολύ τώρα πια ε??

Jason!! Όπως όλα τα μωράκια, είναι και τα δικά μου ένα "έργο" που το βλέπω κάθε μέρα με το ίδιο ενδιαφέρον χωρίς να το βαριέμαι ποτέ!!

Panagiota!! Τους χαίρομαι όσο πιο πολύ μπορώ!! Όσο για τα μαλλιά δεν αγχώνομαι! Που θα πάνε θα βγούνε!!

An-Lu!! Είμαι στην γύρα για εθελοντές!! Οποιος έρχεται σπίτι του πασάρω και έναν με το μπιμπερό για τάισμα!! Οχι τίποτα άλλο, αλλά να έχω κουράγια να παίζω μαζί τους!!

AAA!! Να και η παρέα από το Sync!

Vasili!! Όλοι μου τα λένε αυτά και περιμένω πως και πως να τα ζήσω!!

Mafalda!! Τhanks!! Να 'σαι καλά!!

Day-Dreamer!! Μέχρι να απαντήσω πέρασε κοντάς και άλλος μήνας και σε λίγο θα γιορτάζουμε τον τρίτο μας μήνα!!
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!

Paulina!!
Τρεις φορές ε??? Μπράβο αντοχή!! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!! Να χαίρεσαι και τα δικά σου!!

Morpheus!! Σε ευχαριστώ πολύ! Κάθε εποχή έχει τα καλά της!! Αλλά όταν τα παιδιά παύουν να έχουν ανάγκη τους γονείς ξεκινά μια εντελώς καινούργια εποχή στην σχέση τους! Αλλά δεν παύουν ποτέ να τα χαίρονται νομίζω!!

Δείμο!! Και κλαίγομαι και το απολαμβάνω ταυτόχρονα! Πως αλλιώς θα μπορούσε να ήταν?? ;=)

Γαβριηλ / Gabriel said...

ΜΑ ΤΙ ΚΟΥΚΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ???
ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΟΥΝ!