Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, June 23, 2008

Καλοκαίριασε πια...

...και βγάλαμε τα μπουτάκια μας έξω! Τελικά είναι τέλεια να γεννάς άνοιξη! Γιατί όταν ξεπεταχτούν τα μικρά και έχουν στρουμπουλέψει, τα έχεις ελαφροντυμένα ή και τελείως γυμνά πράγμα που σου δίνει την δυνατότητα να τα τσιμπάς να τα δαγκώνεις και να τα ζουλάς συνεχώς!!! Καταλαβαίνεται φυσικά τι τραβάνε τα καημένα μαζί μου!

Τώρα που και τα δυο πλέον δεν ξυπνάνε την νύχτα επιστρέφω σιγά σιγά στις παλιές μου συνήθειες, που πάει να πει ότι το βράδυ και αφού έχουν κοιμηθεί οι άντρες του σπιτιού, βάζω το ποτάκι μου ή παίρνω την παγωμένη μου μπυρίτσα και την αράζω παρέα με το λαπτοπάκι μου είτε σερφάροντας είτε παρακολουθώντας ξένες τηλεοπτικές σειρές που κατεβάζω. Πράγμα που στις αρχές ούτε να το διανοηθώ δεν μπορούσα! Δεν έβλεπα την ώρα να πάω για ύπνο! (Κάπου εδώ πρέπει να σημειώσω ότι ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα ενός pc είναι το μέγεθος του σκληρού δίσκου. Όσο και να έχει κανείς ποτέ δεν είναι αρκετός!)

Θάλασσα ακόμα δεν πήγαμε, και ευτυχώς που δεν είμαι και πολύ φανατική με το αντικείμενο γιατί το να ξεκουβαληθείς με δύο μωρά να τρέχεις στην παραλία είναι σχεδόν άθλος! Αστε που η κοιλιά ενθύμιο από την εγκυμοσύνη συν τα επιπλέον κιλά υπάρχουν ακόμα και βασιλεύουν! Εγώ που δεν χρειάστηκε ποτέ να κάνω δίαιτα αντιλαμβάνομαι τώρα πόσο δύσκολο πράγμα είναι να πρέπει να στερήσε την τροφή!! Η διατροφή μου ήταν τέτοια που όσο και να έτρωγα απλά διατηρούσα τα κιλά μου. Και τώρα το ίδιο συμβαίνει απλά διατηρώ τα επιπλέον κιλά! Άντε τώρα τέτοια εποχή να πρέπει να στερηθώ το παγωτό το οποίο τσάκιζα στην κυριολεξία. Για να το ευχαριστηθώ έπρεπε να είναι τουλάχιστον μισόκιλο!!

Μερικά άλλα πράγματα που διαπίστωσα σχετικά με την εγκυμοσύνη και την μετά από αυτήν εποχή είναι τα εξής:

  • Οι γυναίκες δεν λένε ποτέ στις άλλες γυναίκες υποψήφιες προς κυοφορία τις μικρές πικρές λεπτομέρειες σχετικά με το γεγονός. Όπως το ότι θα φταρνίζεσαι ή θα γελάς και θα έχεις ταυτόχρονα και ακράτεια.
  • Είναι μύθος ότι το στήθος το χαλάει η εγκυμοσύνη. Η βαρύτητα είναι αυτή που κάνει την ζημιά και αυτό εξαρτάται από πολλούς άλλους παράγοντες πέρα από την εγκυμοσύνη.
  • Είναι επίσης μύθος ότι πολλά αλλάζουν με το σαράντισμα του μωρού. Το μόνο που διαπίστωσα να αλλάζει είναι ότι εγώ συνήθισα την νέα τάξη πραγμάτων έτσι ώστε να μην μου φαίνεται τόσο κουραστική όπως στην αρχή.
  • Γίνεσαι βαρετή. Στην περίοδο της εγκυμοσύνης, τα θέματα που μονοπωλούσαν τις συζητήσεις μου ήταν σχετικά με αυτήν, τώρα στις συζητήσεις μου τα θέματα που παίζουν είναι σχετικά με τα μωρά και είναι κυρίως του τύπου, πόσο τρώνε, τι πάνες είναι καλές και πόσο κοιμούνται. Απίστευτα "ενδιαφέροντα"!!

Άντε και καλό καλοκαίρι να έχουμε!




6 comments:

Vasilis said...

Μια χαρά φαίνεται πως τα πας! Οι διαπιστώσεις σου είναι φυσιολογικές όπως φυσιολογικό είναι πλέον να ασχολείσαι με τα
μωράκια σου. Και αν νομίζεις πως θα ησυχάσεις απ' αυτά , απλά ξέχνα το. Μια ζώή μαζί τους θα ασχολείσαι, απλά.....απόλαυσέ το.
Άντε καλή δύναμη....
Υ.Γ.Τα δικά μου είναι 11 και 7 . Προεφηβεία ο γιος στην απάιτηση μέγιστης προσοχής η κόρη....

An-Lu said...

Σέλω φωτό με τα μπουτάκια έξωωωωωω!
(λες να με πάνε μέσα για παιδική πορνογραφία;!)

Αρμός said...

Καλημέρα!
Καταρχήν καλώς σε βρίσκω. Εκ των προτέρων ζητώ συγνώμη που δεν
δεν θα σχολιάσω το ποστ σου. Είμαι νέος στη blogosfera, και θέλω να σου κάνω γνωστό με αυτό το κόμεντς-μήνυμα την παρουσία μου. Έφτιαξα ένα blog που θα ασχοληθεί κυρίως με το βιβλίο και με τους συγγραφείς. Ελπίζω να συμπληρώσει έστω έναν πολύ μικρό κενό στο χώρο αυτό. Καλημέρα και πάλι και καλό σαββατοκύριακο!

Vany said...

Καλό καλοκαίρι,τα καλύτερα έρχονται.
Κάθε φορά που μπαίνω στο blog σου, βλέπω πόσο έγιναν τα πιτσιρίκια σου και θυμάμαι που έλεγα παλιότερα "άντε σε 3 μήνες γεννάει,λίγο έμεινε" και συνέχεια έκανα αντίστροφη μέτρηση!Πέρασε τόσος καιρός από τότε,γίναν και τριών μηνών.Να τα χαίρεσαι και πάλι λοιπόν!

Kwlogria said...

Να είσαι καλά γλυκιά μανούλα και να μη στενοχωριέσαι καθόλου για τα περιττά κιλά!! Να δεις ότι θα τα χάσεις και θα είσαι πάλι όπως ήσουν!!!! Τα μωρά είναι αγάπη σκέτη, να τα χαίρεστε!!! Φιλιά πολλά!!!! :))))))))))))))))

Debby said...

Vasili!! Ελπίζω ότι κάποια στιγμή δεν θα μονοπωλούν τόσο τον ενδιαφέρον μου και τον χρόνο μου! Μου θύμησες που στην αρχή μέχρι να συνειδητοποιήσω την αλλαγή αυτή νόμιζα ότι κάποια στιγμή θα έρθει ο υπεύθυνος να τα πάρει και εγώ θα ξαναγυρίσω στις συνήθειες της προ εγκυμοσύνης ζωής!
Να τα χαίρεσαι τα μικρούλια σου! Αν και μεγαλύτερα φαντάζομαι ότι σε αυτήν την ηλικία είναι πιο δύσκολο να τα προστατεύσεις!

An-Lu!! Έχει πήξει το Facebook στα μπουτάκια!! Εκεί τα "εκθέτω" τακτικά τα μωράκια μου!!

Αρμέ! Δεν πειράζει που δεν σχολιάζεις. Διαβάζω και εγώ αρκετά και θα μου είναι χρήσιμο το blog σου!

Vany! Περνά ο καιρός και δεν το καταλαβαίνω καν! Σε λίγο καιρό θα κάνω γενέθλια και εγώ θα νομίζω ότι ήταν σαν να ήταν χθες που έμεινα έγκυος! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου!

Kwlogria!
Να 'σαι καλά ρε παιδί!! Δεν στεναχωριέμαι καθόλου για τα κιλά! Ξέρεις τι κατέβασα για να τα αποκτήσω? Ανεκτίμητη απόλαυση!! Τώρα έχω πια αρχίσει και τα χάνω και μπαίνω και σε κάποια από τα παλιά μου παντελόνια! Κάλλιο αργά παρά ποτέ!!:-)