Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, August 03, 2006

Τα φετινά μου γενέθλεια...


... δεν θέλω να τα γιορτάσω. Τουλάχιστον όχι με την κλασική έννοια του "γιορτάζω τα γενέθλεια μου" ( τούρτες, δώρα, εξόδοι κτλ).

Σήμερα θα ήθελα την "αλήθεια" από όλους όσους είναι δίπλα μου, ή αυτούς που είναι μακριά μου αλλά θα ήθελαν να είναι δίπλα μου...

Τι θα ευχόμουν στον εαυτό μου για τον καινούργιο χρόνο που απο σήμερα βαδίζω?
Συντροφικότητα, επικοινωνία και μια" καινούργια" ζωή.
Ελπίζω μόνο να είμαι αντάξια όλων αυτών...

13 comments:

phivos said...

Χρόνια σου πολλά. Και για μικρό δωράκι, να σού γνωρίσω το Θάνο, που έχει κι εκείνος σήμερα γεννέθλια.

Κάνε μια βόλτα, έχει και τούρτα!

phivos said...

Ε, ναι, δίκιο έχεις!

Θάνος

ovi said...

Χρόνια πολλά - Χρόνια πολλά!!! Οτι επιθυμείς - και τι ομοιοπαθής; εσύ γλυκειά μου είσαι ... παιδάκι μπροστά στο Φοίβο! ;D

ladybug said...

Χρόνια Πολλά!
Να είσαι καλά, και μακάρι όσα εύχεσαι να πραγματοποιηθούν.
Πολύχρωμη κι ευτυχισμένη! :)

Debby said...

Φοίβο, καλώς σε βρήκα και σε ευχαριστώ πολύ! Και για τις ευχές και για το κονέ!

Ovi-Θάνο! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!Είσαι ο 2ος άνθρωπος που ξέρω ότι έχει γενέθλεια την ίδια ημέρα με μένα!
Δεν ξέρω εσύ πόσα μου ρίχνεις αλλά όντως ο Φοίβος μου ρίχνει κάτι "λίγα"!!!

Ladybug! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου! Να 'σαι καλά!

George Sou said...

Χρόνια πολλά και καλά ταξίδια όπου ονειρεύθηκες...

ONOMATODOSIA said...

xronia polla kai oti epi8umeis na ginei

Π said...

Ωχ, δεν πρόλαβα εκγαίρως!

Xρόνια σου πολλά (τολμώ να πω: και εκ μέρους του cyrusgeo, που λείπει σήμερα).

cyrus said...

Εμ δεν ειδοποιείς εγκαίρως, ώστε να προλάβουμε να σου πάρουμε κανένα γλυκάκι (όχι τούρτα, πέφτει βαριά...).

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

cyrus said...

Όπως κατάλαβες, επέστρεψα...

resident said...

Συγνώμη για την καθυστέρηση.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!

Anonymous said...

Χρόνια Δημιουργικά! Να 'σαι καλά!
καθηστέρησα ε; ΦΤΟΥ!

Debby said...

Καλημέρα σε όλους και ειδικά έναν έναν!

G help me, ένας "ταξιδευτής" δεν θα μπορούσε να μου ευχηθεί κάτι άλλο! Σ'ευχαριστώ.

ONOMATODOSIA, εύχομαι και εγώ να πιάσει η ευχή σου! Σε ευχαριστώ.

Π! Δεν υπάρχει περίπτωση να παρεξηγήσω άνθρωπο ποτέ επειδή δεν μου ευχήθηκε ακόμα και αν επρόκειτο για την ονομαστική μου γιορτή! Πόσο μάλλον εσένα που ούτε το ήξερες (και ούτε με ήξερες) και από εχθές, και απολαμβάνω την παρέα(-σχόλια) σου! Σε ευχαριστώ.

Cyrus, δεν χρειάζεται ειδοποίηση. Η καλή πρόθεση, η καλή διάθεση και οι καλοί φίλοι (βλ. Π που σε σκέφτηκε ενώ έλειπες)αντικαθιστούν επάξια όλες τις τούρτες και τα γλυκά! Και ας είμαι γλυκατζού ως το κόκκαλο! Σε ευχαριστώ.

Resident, δεν πειράζει για την καθυστέρηση. Το ξέρω έχετε όλοι δουλειές, είναι και οι διακοπές στις μέση για κάποιους άλλους, ε δεν θέλει πολύ.
Αλλά και ένα μήνα μετά η ευχή δεν παύει και τότε να είναι ευχή, έτσι δεν είναι?
Σε ευχαριστώ!

In Silence, δεν μας νοιάζουν οι καθυστερήσεις! Δεν κολλάμε σε μικρολεπτομέρειες! Σε ευχαριστώ!