Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, August 14, 2006

Προκατειλημένες συμπεριφορές


Πόσες φορές δεν συμβαίνει να προσαρμόζουμε την συμπεριφορά μας ανάλογα με αυτόν στον οποίο απευθυνόμαστε? Σαν να φοράμε μια μάσκα για τον καθένα ...

-"Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να διδάξεις ένα κορίτσι να κολυμπά?" ένας φίλος ρώτησε τον Νασραντίν.
-"Πρώτα βάζεις το δεξί σου μπράτσο γύρω από την μέση της" , λέει ο Νασραντίν. "Μετά παίρνεις απαλά το αριστερό της χέρι και..."
- "Το κορίτσι είναι αδερφή μου", τον διακόπτει ο φίλος.
- " Α! Τότε απλά σπρώξε την από την αποβάθρα"!

Σήμερα θα συναντήσω πολλούς γνωστούς. Θα δω πολλές μάσκες. Μπορεί να πάρω καμιά μαζί μου για το σπίτι! Αχρείαστη να 'ναι.

3 comments:

jul said...

Αν κατάλαβα καλά πρόκειται για οικογενειακή συγκέντρωση???
Αν ναι, ειναι από τα πράγματα που συχαίνομαι, όπως ο διάλος το λιβάνι...
Πριν κανά δίμηνο, αρραβωνιάστηκε η αδερφή μου, θέλωντας και μη πρέπει να καλέσεις τους πιο κοντινούς συγγενείς....και βασικά το χειρότερο ειναι ότι έπρεπε να χασκογελάω με κάθε βλακέια που θα άκουγα και πιστέψτε με ήταν χμμμμ πάαααρα πολλές... ειδικά αυτό που πέταξε μια θεία μου (αδερφή της μάνας, της μάνας μου) που είχε να με δει 2-3 μήνες "Πωπωπω Ιουλία πως πάχυνες έτσι!!!!!!!!!!!!!!!" με μια τσιριχτή φωνή που μου ήρθε να έτσι κοντή που είναι να την πατήσω με την τακούνα κάτω.....και να πω βρε παιδιά ότι πάχυνα...αντιθέτως είχα χάσει και 2 κιλά για να φορέσω αυτά που ήθελα.....
Τι να κανω και εγω...χασκογελάω και την κοιτάω και σκυβοντας να την φιλήσω της λεω...."Εσενα πάντως θεία...δεν μπορώ να σε φτάσω με τίποτα" χαχα το ευχαριστηθηκα όχι τόσο για μένα, αλλά γιατί η μανα μου ήταν έτοιμη να της ορμήξει και έσωσα την κατάσταση...
Γενικά αποφεύγω τις οικογενειακές συγκεντρώσεις όσο μπορώ...γιατί δεν τους μπορώ.... ειδικά το σόι του φάδερ...με τίποτα, έχουν μια μύτη μέχρι επάνω και σε κοιτάνε και με μισό μάτι, αλλά όποτε πρέπει να παραυρεθώ είμαστε αγκαζέ με την αδερφή μου και γελάμε πολύ....τι να κανεις....άν δεν μπορείς να το αποφύγεις απόλαυσε το....

αθεόφοβος said...

Το πρόβλημα δεν είναι η μάσκα της κοινωνικής συμπεριφοράς που γράφει η juliα.
Το πρόβλημα είναι όταν πολλοί ανθρωποι έχουν καλή μασκα για τους ανωτέρους τους και κακή για τους κατώτερους.

Debby said...

Αθεόφοβε, αυτό είναι το πιο συνήθισμένο είδος μάσκας.
Αυτό που θα αντιμετώπιζα εγώ στην προκειμένη είναι να σε βλέπουν κάποιοι και άλλα να σκέφτονται και άλλα να λένε.
Το θεμιτό θα ήταν απλά να μην έλεγαν τίποτα!

Julia, στις οικογενειακές συγκεντρώσεις εγώ παρίσταμαι πλέον ¨τηλεγραφικά" όσο και αν επιβάλλεται το αντίθετο! Προσέχω τον εαυτό μου, μην νομίζεις!