Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, August 30, 2006

Όχι παγωτό κανταΐφι. Παγωτό ΜΕ κανταΐφι!


Το καλοκαίρι καλά κρατεί, και εγώ τσακίζω τα παγωτά το ένα μετά το άλλο!
Είμαι φανατικός λάτρης των γλυκών γενικά. Είμαι αυτή που ποτέ δεν θα αρνηθώ κέρασμα γλυκού σε ξένο σπίτι, είμαι επίσης αυτή, που όσο και αν δεν ακούγεται «πρέπον» θα ζητήσω extra μερίδα αν μου αρέσει!
Στο σπίτι μου δεν μου λείπουν ποτέ τα γλυκά. Πάντα κάτι θα μου βρίσκεται. Τώρα το καλοκαίρι όμως οφείλω να ομολογήσω ότι δεν «τραβιούνται» ιδιαίτερα. Υπάρχει όμως ένα γλυκό που είναι η «διαχρονική απόλαυση» μου. Το παγωτό με κανταΐφι! Και δεν λέω κανταΐφι με παγωτό, γιατί δεν είναι! Δεν είναι ένα κανταΐφι με μια κουτσουλιά παγωτό δίπλα. Είναι ένα (παρά λίγο) μισό κιλό παγωτό με ένα κανταΐφι μέσα! Δεν μ’ αρέσει καθόλου το έτοιμο παγωτό κανταΐφι που δεν έχει καμιά νοστιμιά σχεδόν. Το φύλλο έχει ήδη πανιάσει μέσα στο παγωτό.
Έτσι παίρνω μπόλικο φρέσκο παγωτό βανίλια, και αν είναι δυνατόν φρέσκο κανταΐφι. Βάζω το κανταΐφι μέσα σε ένα μεγάλο μπολ και το χώνω με το παγωτό. Από εκεί και μετά όλα τα άλλα είναι σκέτη απόλαυση. Με κάθε κουταλιά νιώθω το τραγανό φύλλο, το σιρόπι, τα κομματάκια καρυδιού και την κανέλα να ενώνονται τέλεια με το παγωτό βανίλια μέσα στο στόμα μου.
Αχ! Να είχα τώρα ένα!!

22 comments:

resident said...

Μου άνοιξες την όρεξη νυχτιάτικα και κάνω δίαιτα.Εσύ τρώγε γιατί είπαμε, οι παχουλές είναι πιο νόστιμες.

ovi said...

Αυτό ξέρεις πως λέγεται; Ευχαριστώ για τη ΤΙΜΩΡΙΑ!!!

Τουλάχιστον πες μου τι σου έκανα!!!

Debby said...

Resident!! Κόψαμε το κρέας που το κόψαμε, να μην μας μείνει και εμάς καμιά απόλαυση?? Ασε που ακόμα απέχω από το παχουλή! Εχω μέλλον λοιπόν ακόμα!

Ovi!! Γιατί τιμωρία ντε?? Και εσύ σε δίαιτα είσαι???
Δεν ξέρεις την λαική ρήση που λέει "τα πάχη μου τα κάλλη μου"???

advocatus diaboli said...

Κι εγώ σε δίαιτα. Αλλιώς, λίγο παγωτάκι αλλά εκμέκ και όχι με κανταΐφι, δεν θα με χάλαγε.

Debby said...

Αdvocatus diaboli, ναι! Και το εκμέκ είναι από τα αγαπημένα μου!

resident said...

Τότε δικαιούσαι δώρο!10 κιλά παγωτό βανίλια(αν τα χωράει η κατάψυξη)και το ανάλογο κανταΐφι και χρέωσε τα στο λογαριασμό μου.

Debby said...

Resident! Πρόσεχε!! Εμένα πιο καλά να με ντύνεις παρά να με ταίζεις!

resident said...

Απότι καταλαβαίνω αν εγώ σε ταΐζω και εσύ με ντύνεις θα φτωχύνουμε και οι δυο.Xμ! αντιστράφηκαν οι ρόλοι μου φαίνεται.Το αντίθετο θα έπρεπε να συμβαίνει.
Τώρα όμως που σταμάτησες να τρως κρέας(άκουσες τι κρέας μας σερβίρουν από το Βέλγιο?)που είναι ακριβό σου περισσεύουν νομίζω χρήματα για ένα σωρό λιχουδιές.

Debby said...

Α!! Ωπωσδήποτε!!
Διάβασα ένα σχόλιο σου σχετικά με τα είδη ένδυσης στης Julias το blog και μάλλον όχι μόνο θα φτωχύνουμε... μην χρεωθούμε και απο πάνω!!!
Ναι κάτι πήρα είδηση για το κρέας αυτό, γιατί δεν βλέπω ούτε ακούω πια ειδήσεις. Και πόσα άλλα γίνονται και δεν τα μάθαινουμε.
Κάθε 3-4 βδομάδες βέβαια τρώω ένα πολύ μικρό κομματάκι κρέας μαζί με το φαγητό... θα μπορούσα και αυτό να μην το έτρωγα, αλλά δεν θέλω... πειράζει? θα μου το πάρεις και έτσι το παγωτό???

resident said...

Εντάξει, αφού είσαι καλό παιδί(θέλεις μόνο μια μικρή βελτίωση) θα σου πάρω το παγωτό σου!

Debby said...

Thanks Resident, για την κατανόηση!!
Ισως το κόψω τελείως και αυτό! Εξάλου είδα διαφορά προς το καλύτερο!

Ακόμα όμως περιμένω να μου στείλεις καμιά νόστιμη συνταγή!!

resident said...

Πολύ καλα!Ασε που και τα ζώα θα δουν διαφορά προς το καλύτερο!Για αυτό δεν το κάνουμε?
Αγόρασε σόγια κιμά και φτιάξε μπιφτέκια, παστίτσιο ,μακαρόνια με κιμά η πάρε κομματάκια σόγια και θα δεις ότι η γεύση ελάχιστα διαφέρει από του κρέατος και έχει φυτικές ίνες, πολύ πρωτεΐνη κλπ. Συνταγές βρίσκονται πάνω στις συσκευασίες.

jul said...

Μην μου μιλάτε για παγωτό...όσο και να τρώω ποτέ δεν είναι αρκετό...αλλά εγώ επειδή έχω και κόλλημα στον εγκέφαλο (από το πολύ παγωτό θα είναι ) τρώω μόνο δύο γεύσεις:σοκολάτα (με κομματάκια σοκολάτας) και καϊμάκι, άντε και στο τσακίρ κέφι αν δεν έχει καϊμάκι θα πάρω βανήλια!!!!!
Αυτό που αναφέρεις Debby μου δεν μου αρέσει...γιατί δεν αντέχω τα συρροπιαστά...Με τίποτα όμως..και αν για ΜΕΝΑ το παγωτό δεν εχει σοκολάτα...δεν ειναι γλυκό ...ΝΤΟΙΝΓΚ!!!! Παρόλαυτα μόλις θυμήθηκα ότι έχω να φάω παγωτό...εδώ και μια ολόκληρη εβδομάδα!!!! Τραγικό...(για αυτό άραγε ζαλίζομαι σήμερα??)

Και προς σχολιασμό των παραπάνω: εμένα ούτε να με ντύνει, ούτε να με ταϊζει κανεις συμφέρει!!!!

Debby said...

Resident, έχω ήδη πάρει αλλά μέχρι στιγμής είναι τόση η πληθώρα των επιλογών λόγω εποχής που δεν το αποτόλμησα. Όταν την μαγειρέψω θα σου πω.

Julia! Δεν σου αρέσουν τα σιροπιαστά??? Είναι η αδυναμία μου. Με ότι θέλεις μέσα. Με φυστίκια αιγίνης, με καρύδια, με κρέμα με ότι να ναι! Ειδικά ο μπακλαβάς είναι το κάτι άλλο!! Είμαι δε τόσο παμφάγο που δεν υπάρχει τίποτα που να μην τρώω. Ούτε στις γεύσεις των παγωτών ούτε στα γλυκά! Όλα μου αρέσουν!!

ovi said...

Πιά δίαιτα βρε άστοργη; Ξέρεις πόσα χρόνια έχω να δώ (πρόσεξε, να δω, οχι να φάω)καταίφι;

Εκμέκ; Καλά πλάκα μου κάνετε όλοι σας;

Αλήθεια τα courier μεταφέρουν ένα καταίφι καμια ...χιλιάδες χιλιόμετρα;

Debby said...

A!!! Εκεί είναι το θέμα??
Μην ανησυχείς καθόλου! Μια καλή συσκευασία και θα σου έρθουν μια χαρά! Είναι και γλυκά που δεν χαλάνε εκτός ψυγείου οπότε όλα καλά!

George Sou said...

Να προτείνω προ συσκευασμένα γνωστής αλυσίδας ή είναι διαφήμιση;
Ουφ μας άνοιξες την όρεξη...

Debby said...

Οχι ντε! Οχι συντηρητικά!! Εδώ έχουμε φρέσκο πράγμα!

Πλάκα πλάκα εδώ άνοιξε και η δική μου ξανά!

maika said...

Ζαλάδα μου ΄ρθε βρε debby μου...
Έπεσες διάνα!! Η αγαπημένη μου καλοκαιρινή απόλαυση... Κανταϊφι με καρούμπαλο το λέω εγώ,σοκολατένιο καρούμπαλο,παγωτένιο σοκολατένιο καρούμπαλο....Χριστούλη μου...
Κόβεις παγωτό,κόβεις κανταϊφι,δαγκώνεις ,πλημμυρίζει ο ουρανίσκος,κλείνεις τα μάτια και πας περίπατο....
Να είχαμε λιγάκι....

@ovi
στο Duesseldorf πάντως έχουμε και κανταϊφια και γαλακτομπούρεκα και...ζήλεια....!!!!

Debby said...

Maika! Καλώς την!
Γύρισες από τις διακοπές?
Λοιπόν το δοκίμασα και με παγωτό σοκολάτα αλλά δεν μου άρεσε τόσο όσο με την βανίλια!
Αλλά, τι να λέμε τώρα?
Περί ορέξεως ουδείς λόγος λένε!

Sleeper in Metropolis said...

Εγώ πάντως ψηφίζω παγωτό ξυλάκι του οποίου "η επικάλυψη δεν είναι σοκολάτα"... ;) Σκέφτομαι να κάνω ένα σχετικό post προσεχώς...

Debby said...

Muse, καλώς ήρθες.
Αμα πω ότι προτιμάω σαφώς το ξυλάκι με επικάλυψη που είναι σοκολάτα?
Αντε κάνε το ποστ μπας και εκτιμήσω την σοκολάτα που δεν είναι σοκολάτα!