Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, August 11, 2006

Τι μου συνέβει απόψε λίγο προτού ξεκινήσω για το χωριό μου...

Το πρώτο ήταν ότι μια μάρτυρας του Ιεχωβά με πλησίασε την ώρα που περίμενα στο αυτοκίνητο με ανοιχτό το τζάμι για να με προτρέψει να διαβάσω τα δυο περιοδικά που μοίραζε.
Μου λέει: «Θα θέλατε να σας δώσω δυο περιοδικά να διαβάσετε, πολύ χρήσιμα και τα δύο?»
Χαμογελάω.
Εκείνη νομίζει ότι θα της πω όχι αφού είχα καταλάβει περί τίνος επρόκειτο και ξεκινάει να με πείσει μιλώντας μου για το πόσο εξαιρετικά και πόσο ωφέλιμα είναι.
Της λέω: «Δεν έχω πρόβλημα να διαβάσω οτιδήποτε. Αρκεί να μην το πληρώσω!»
Ανακουφίστηκε. Μου έδωσε τα περιοδικά . Αλληλοευχαριστηθήκαμε και είμαι σίγουρη ότι Η Σκοπιά και το Ξύπνα θα έχουν πολύ υλικό για post!!!

Το δεύτερο ήταν ότι (αφού έφυγε η πλασιέ των περιοδικών) είδα ξαπλωμένο στο πεζοδρόμιο ένα σκυλί (ράτσες δεν ξέρω για ντόπερμαν μου φάνηκε) να έχει σκάσει από την ζέστη, να μην μπορεί σχεδόν να ανασάνει, να βγάζει αφρούς από το στόμα, και να μην μπορεί να πάρει στην κυριολεξία τα πόδια του. Το αφεντικό του από πάνω του, να του χαιδευει το κεφάλι υπομονετικά και να περιμένει να συνέλθει το ζώο για να το πάρει να φύγουν. Δεν κατάλαβα τι συνέβαινε, και επειδή έβλεπα ότι υπέφερε ρώτησα το αφεντικό του τον λόγο. Όταν μου είπε ησύχασα. Νόμιζα ότι ήταν του θανατά. Εκείνος δε γελούσε μαζί μου. Για την ανιδεότητα μου προφανώς!
Το τρίτο ήταν ότι μια φίλη από μακριά (όχι πιο μακριά από πολλούς από εσάς) μου έστειλε sms ότι τελικά έφτιαξε blog! Οι προτροπές μου πιάσαν τόπο. Καλή συνέχεια στην Jul !

10 comments:

ovi said...

Ανυπομωνώ να ξυπνήσω στη σκοπιά!!! :)

Καλώς ήρθες (πήγες) στο χωριό σου!!!

Ελπίδα said...

Όλοι για τα χωριά μας! Ποιός δεν πήγε στο χωριό του; Υπάρχει κανείς που το περιφρόνησε;

cyrus said...

Ναι! Ναι!

Γράψε, έχει πολύ πράμα...

Και να γράψεις οπωσδήποτε και για τις "προφητείες" τους για το τέλος του κόσμου, το οποίο έχει... αναβληθεί ουκ ολίγες φορές, σύμφωνα με τα λεγόμενά τους: το 1914, το 1918, το 1920, το 1925, το 1941, το 1975, και το 1994...

αθεόφοβος said...

Και στα δύο αυτά περιοδικά καταλαβαίνεις εύκολα πώς μπορεί να εκμεταλλευτεί κανείς την ανθρώπινη ευπιστία και το φόβο που δημιουργεί σε πολλούς ή ανυπαρξία τους μετά θάνατο.
Να περάσεις καλά στο χωριό και προσοχή εκεί πρέπει να είσαι ευπρεπώς ενδεδυμένη!

Debby said...

Γεια χαρά σε όλους.
Ovi, έριξα μια ματιά και μου φάνηκε "ανακατεμένος ο ερχόμενος" ένα πράγμα. Θα δώ τι θα γράψω τελικά!
Thanks για το καλωσόρισμα!

Elpida, καλώς σε βρήκα καταρχήν. Δεν παίζει σε μένα όμως το σχόλιο σου γιατί εγώ σχεδόν κάθε σαββατοκύριακο σχεδόν βρίσκομαι στο χωριό μου!
Για πολλούς όμως, κυρίως αυτούς που μένουν στην Αθήνα, είναι μια ευκαιρία πρώτης τάξης να δουν συγγενείς, φίλους κτλ στις διακοπές τους. Και γιατί όχι?

Cyrus, να γράψω αλλά είμαι ανίδεη από τις προφητείες τους και γενικά!! Μην με κάνεις να ψάχνω καλοκαιριάτικα!! Αμα δώσεις ένα χέρι (χεράκι, μην τρομάζεις, ξέρω ότι δεν προλαβαίνεις) βοηθείας ευχαρίστως!!

Αθεόφοβε! Το χωριό μου είναι σχετικά απελευθερωμένο!! Δεν έχει τέτοια κολλήματα! Ευτυχώς!! Γιατί δεν θα το άντεχα.

ma.beez said...

Τι είχε τελικά το σκυλί;

jul said...

Δεσπούλα μου γλυκειά....να'σαι καλά...
Για να παω στο χωριό μου εγώ..πρέπει να πάρω το πλοίο...ή το αεροπλάνο...μιας και ειναι στην Κρήτη, οπότε και διαγράφεται πριν καν ειπωθεί ως ιδεά!!!
Όσο για τα περιοδικά, τι να πω...όταν κάποια στιγμή με είχαν πλησιάσει, τους έρηξα τόσο άγρια βλέμα, που μάλλον το μετάνοιωσαν και δεν μου μίλησαν!!!!
Και για το σκυλί που αναφέρεις, εχτές βγαίνοντας από το σινεμά, βλέπω ένα σκύλαρο...τεράστιο αδέσποτο μέσα σε μια λίμνη από νερά να πλατσουρίζει και να το χαίρεται....;)

Debby said...

Mamani! τι ευχάριστη έκπληξη!!
Πως τα περνάς όλα καλά?
Το σκυλί δεν είχε τίποτα. Απλά σκασμένο από την ζέστη ήταν. Αλλά πολύ σκασμένο μιλάμε!

Julia! Kρήτη? Αυτά δεν έτυχε να τα πούμε ποτέ!! Εχω προϊστορία στην Κρήτη ξέρεις! Λεπτομέρειες προσεχώς!

ma.beez said...

Περνάω φίνα, πήγα μια υπέροχη εκδρομή στο Πήλιο, και ετοιμάζομαι για Χαλκιδική μόλις αδειάσει λίγο.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, τώρα το είδα το ποστ. Λιονταράκι ε; Έχω συμπάθεια στα λιονταράκια. Είναι χαρούμενα και γενναιόδωρα.
Και μόλις είδα στο προηγούμενο σχόλιο ότι πιθανόν και να γιορτάζεις αύριο. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ξανά, κι αν γιορτάζεις το Νοέμβριο θα στα ξαναπώ και τότε.

Debby said...

Ευχαριστώ πολύ mamani!! Για τις ευχές! Φθάνουν αυτές! Δεν χρειάζεται να μου πεις και τον Νοέμβριο!
Χαίρομαι που τα νέα από το μέτωπο είναι ευχάριστα!!
Εχει ακόμα μπολικο καλοκαίρι μπροστά μας! Τουλάχιστον μέχρι τελος Σεπτέμβρη λέει!