Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, August 31, 2006

Ζεστό ή "αποστειρωμένο" καλοκαίρι



Mετά τα παγωτά, σειρά έχει το καλοκαίρι. Η πιο αγαπημένη μου εποχή.
Μου αρέσει το καλοκαίρι για την λάμψη του, που σε ξυπνάνε το πρωί οι εκτυφλωτικές ακτίνες του ήλιου που περνάνε μέσα από τις γρίλιες αντί για το ξυπνητήρι, που βολτάρεις άνετα όπου θες, που ιδρώνεις και γίνεσαι αυτόματα σέξυ χωρίς να χρειαστεί να κάνεις απολύτως τίποτα, που δεν φοράς σχεδόν τίποτα, και επιτέλους για μια εποχή δεν χρειάζεσαι, κάλτσες, κασκόλ, πιτζάμες, ούτε καν εσώρουχα!

Και σκέφτομαι…άραγε αν δεν κάνει ζέστη, καταλαβαίνεις ότι πρόκειται για καλοκαίρι? Η μήπως πια όλοι προτιμάμε το καλοκαίρι καρτ-ποστάλ που δεν ιδρώνει κανείς, δεν ξεφτίζουν τα μακιγιάζ, ντύνεσαι κυριλέ, και κουβαλάς και καλού κακού μαζί σου ένα πανωφόρι μπας και φυσήξει κανένα αεράκι και σε δροσίσει λίγο παραπάνω? Ένα τέτοιο «μη» καλοκαίρι θέλουμε?

15 comments:

cyrus said...

Αυτό που περιγράφεις για "καλό" είναι ο χειρότερος εφιάλτης μου...

resident said...

Ναι ναι ένα τέτοιο “μη” καλοκαίρι θέλω, η καλύτερα φθινόπωρο.Oσο περνούν τα χρόνια θα ανεβαίνει η θερμοκρασία του πλανήτη.E! ρε γλέντια,Debby...

Debby said...

Cyrus, ήμουν σίγουρη για αυτό, μετά το post για την βροχή!! Δεν ξέρω αν ισχύει, αλλά μάλλον η θερμοκρασία του σώματος μου είναι κατά βάση χαμηλότερη από άλλων!! Κρυώνω όταν σχεδόν κανείς δεν κρυώνει και είμαι μια χαρά όταν όλοι ξεφυσάνε από την ζέστη!

Resident, εμείς το έχουμε ξανασυζητήσει το θέμα! Σκέψου ότι υπάρχουν και χειρότερα από Ελλάδα, κάτι Κατάρ και Ντουμπάι που χτυπάνε στο χαλαρό τους 55 βαθμούς!
Αλλά...γιατί Φθινόπωρο και όχι Ανοιξη? Λόγω αυτού που επακολουθεί φαντάζομαι!

resident said...

Σωστά.Eπίσης βρέχει πιο πολύ το φθινόπωρο,-μου αρέσει πολύ η βροχή- η ατμόσφαιρα είναι πιο μουντή και η θάλασσα είναι πολύ πιο ζεστή σε σχεση με την ανοιξη.
Με της πρώτες βροχές ακούω το soundtrack του φθινοπώρου.Τις άλλες εποχές το έχω στο ράφι και περιμένει για να μην χάσει τη μαγεία του.Το out of season της Beth gibbons.


υ.γ και το soil festivities,vangelis.

Debby said...

Με τόσες μουσικές προτάσεις Resident θα με κάνεις 1. Να τρέχω στα δισκοπωλεία, 2. Να ανυπομονώ να έρθει το φθινόπωρο!!

Υ.Γ. Είσαι τελειομανής μάλλον ε?

resident said...

Νομίζω ναι και δυστυχώς η ευτυχώς έχω αποδείξεις για αυτό.Aλλά εσύ από που το συμπέρανες?

resident said...

Παρε μια γεύση http://www.youtube.com/watch?v=M_vgRhkBNs0
Σου πέφτει λίγο βαρύ, καταθλιπτικό?

Debby said...

Από τα σχόλια σου... see your mail for details!

Debby said...

Πολύ όμορφο κομμάτι, αν και όντως μελαγχολικό... Και η μελαγχολία όμως μέσα στην ζωή μας είναι.

maika said...

Γύρισα εδώ και λίγες μέρες εδώ στη Γερμανία... Ναι κι εδώ Αυγουστος είναι... μόνο που μοιάζει με Νοέμβρη... βρέχει καθημερινά,κρυώνω,ο ήλιος μας ρίχνει καμιά ματιά και γρήγορα εξαφανίζεται και γενικως με έχει πιάσει κατάθλιψη... Γερμανικό καλοκαίρι...μπλιάχ...
Άσε που τα σχολεία έχουν ανοίξει απο τις 10 Αυγούστου και του χρόνου θα ανοίξουν στις 3 Αυγούστου.... Είναι καλοκαίρι αυτό??

Debby said...

Μaika, από γερμανικό καλοκαίρι δεν ξέρω... Μόνο γερμανικό χειμώνα. Αλλά έτσι όπως μου τα λες μάλλον δεν θα μου αρέσει... Οχι δεν είναι καλοκαίρι αυτό!

jul said...

Ααααααχ Δέσποινα μου........Καλοκαιράκι...θάλασσα, ήλιος, ζέστη, διακοπές...αγαπημένες λέξεις και ακόμα πιο αγαπημένη εποχή!! Τρελαίνομαι για το καλοκαίρι, ίσως επειδή έχω γεννηθεί καλοκαίρι...
Δεν μπορώ το κρύο (αν και φέτος μου άρεσε ο χειμώνας), δεν μπορώ την μούχλα, την βροχή, την παγωνιά. Δεν μπορώ να θέλω 300 ρούχα να βάλω πριν βγω έξω και στον ύπνο πάντα κάλτσες, γιατί ο καλος μου δεν αντέχει τα κρύα πόδια μου :(

Debby said...

Ax Julia!! Αυτά τα παγωμένα πόδια των γυναικών είναι μια άλλη μεγάλη ιστορία!!
Συμπάσχων!

jul said...

Debby μου ασε ασε...πρεπει να κανουμε ενα post για αυτο το θεμα....Τον χειμωνα ζω ενα δραμα...
Επί 9 μηνες ειναι παγωμενα τα ποδια μου!!!!! τι να κανω????

Debby said...

Μια θεια μου έλεγε ότι λίγο αλκοόλ κάνει καλό! Δεν ξέρω μόνο πόσο είναι αρκετό για τον καθένα! Ασε μην εθιστούμε στο ποτό μετά!